Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat


Aanbevolen berichten

On 9/21/2024 at 10:49 PM, Jochem Bootsma said:

 

Hierbij deze speciale nachtuitzending uit 1989! En nóg eentje! 🙂


366A - De Nacht van Het Zwarte Gat (05-05-1989)

464 - Materialiseren met de Stille Kracht (31-01-1991)
Please login or register to see this link.

 

 

 

Heel erg bedankt!!

 

Met betrekking tot de uitzending met Erich von Daniken (aflevering 364). Ik heb daarvoor de muziek gevonden:

 

Isao Tomita - Prelude to the Afternoon of a Faun. Van het album "Firebird" uit 1975.

 

@Jochem Bootsma kun je toevoegen aan jouw Spotify "Het Zwarte Gat OST" playlist 😁

 

 

bewerkt door Sootje
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minutes ago, Ljf said:

Weet iemand misschien of Rob Spijkers nog leeft? Ik kan niks over hem vinden.

 

Durf ik niet te zeggen. Over Rob Spijkers is helaas weinig te vinden op het internet. Maar er zijn genoeg "Zwarte Gatters" die waarschijnlijk meer weten. Zou ook wel benieuwd zijn wie er, anno 2024, nog over is van de Zwarte Gat medewerkers.

 

Ik vond wel dit nog:

 

Please login or register to see this link.

 

Kort stukje video met Andre Groote en Rob Spijkers.

bewerkt door Sootje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-9-2024 om 10:22 zei Camal:

Super gaaf, weer 2 nieuwe uitzendingen!

heb ze gelijk gedownload. Straks even tijd maken om ze te beluisteren.

@Jochem Bootsma, is al meer nieuws over de ontwikkeling van de podcast/ serie te melden?

 

 

Helaas nog niet. Ondertussen blijf ik doorgaan met het archief digitaliseren. Veel afleveringen moeten ook uit meerdere bronnen aan elkaar geknipt worden, omdat ze incompleet in de verschillende archieven aanwezig zijn. Genoeg te doen dus, en we gaan ook door met zoeken naar een outlet voor de podcast 🙂

 

Op 24-9-2024 om 09:28 zei Sootje:

 

Heel erg bedankt!!

 

Met betrekking tot de uitzending met Erich von Daniken (aflevering 364). Ik heb daarvoor de muziek gevonden:

 

Isao Tomita - Prelude to the Afternoon of a Faun. Van het album "Firebird" uit 1975.

 

@Jochem Bootsma kun je toevoegen aan jouw Spotify "Het Zwarte Gat OST" playlist 😁

 

 

 

Goeie, dank!! Ga ik doen 😎
 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.