Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat

Aanbevolen berichten

Je hebt gelijk Botia, zoiets eenvoudigs zou het ook best kunnen zijn. Zelf twijfel ik hier wel over. Ik heb een video editor die gesproken tekst direct kan omzetten naar ondertiteling en hier werd van deze kreet of schreeuw 'mores' gemaakt. Dit hoor ik er zelf ook wel in. Als het woord mores vermanend wordt uitgesproken, zoals hier, dan betekent het: gedraag je of toon fatsoen of respect. Het woord wordt tegenwoordig bijna niet meer gebruikt, maar lang geleden wel. Nu alleen nog in de uitdrukking 'Ik zal hem of haar mores leren. 

Waar de waarheid ook ligt, ik vond het een aardige ontdekking. 

Bedankt voor je reactie. Fijne week! Groet, Fred

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat jullie dit hier delen. Het is helaas weer een beetje komkommertijd hier op het forum. 
zou het zelf niet aan durven om zoiets te doen. Bovendien ook niet de juiste apparatuur om dit te doen. Leuk als je de uitkomsten van je bezoek ons wil delen Fred. Altijd leuk om spannende avonturen te horen!

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering 500 had in op YouTube al eens beluisterd, heb hem ook bewaard.

persoonlijk ben ik meer van de onderzoeken en de verhalen en minder belangstelling in de vragen van luisteraars. 
Ben wel benieuwd of Jochem deze mannen kent, open of ze in het archiveren nog rol hebben gehad,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.