Geplaatst 15 december 202415 dec Populair bericht Ha Jochem, fijn dat je een teken van leven geeft😉 en ik ben oprecht geïnteresseerd naar de eventuele vorderingen / stand van zaken. En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet blij ben met eventuele gedeelde uitzendingen 🤩
Geplaatst 19 december 202419 dec Populair bericht Hierbij wens ik jullie alvast een fijne kerst en een gezond 2025.
Geplaatst 19 december 202419 dec Populair bericht Dankjewel Jan! Jij en de rest van de leden wens ik ook een fijne kerst en gezond 2025 toe!🍀
Geplaatst 20 december 202420 dec Populair bericht Ook van mij, voor alle Zwarte Gat fans, heel fijne dagen. 🌲🥂
Geplaatst 21 december 202421 dec Populair bericht Ook ik wens iedereen hele fijne kerstdagen toe. En alle goeds voor het komende jaar.
Geplaatst 22 december 202422 dec Populair bericht Ook van mij voor alle zwarte gat fans hele fijne feestdagen 🌲
Geplaatst 23 december 202423 dec Populair bericht Fijne feestdagen allemaal! dank voor alle bijdragen en delen hier op het forum!
Geplaatst 26 december 202426 dec Auteur Populair bericht Merry Christmas Zwarte Gatters!🎄 Zoals beloofd! Hierbij 2 nieuwe bestanden om te downloaden, maar samengevoegd uit 4 afleveringen! Eigenlijk zijn het dus 4 nieuwe afleveringen... De hier eerder genoemde (en ik dénk perfect voor alle Zwarte Gat fans) afleveringen met de paranormale grenstochten uit 1984, en het volledige best wel rare item van 2 uitzendingen over Atlantis uit 1992. Meer dan 2 uur nieuw luisterplezier 😉 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Er is nog geen goed nieuws te melden over een officiële Zwarte Gat podcast, het blijkt tot nu toe te moeilijk om te realiseren. Wel blijf ik hier uitzendingen delen in 2025 terwijl ik verder nadenk, want we geven natuurlijk niet op!😎 26 december 202426 dec bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 26 december 202426 dec Populair bericht Op 26-12-2024 om 13:44 zei Jochem Bootsma: Merry Christmas Zwarte Gatters!🎄 Zoals beloofd! Hierbij 2 nieuwe bestanden om te downloaden, maar samengevoegd uit 4 afleveringen! Eigenlijk zijn het dus 4 nieuwe afleveringen... De hier eerder genoemde (en ik dénk perfect voor alle Zwarte Gat fans) afleveringen met de paranormale grenstochten uit 1984, en het volledige best wel rare item van 2 uitzendingen over Atlantis uit 1992. Meer dan 2 uur nieuw luisterplezier 😉 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Er is nog geen goed nieuws te melden over een officiële Zwarte Gat podcast, het blijkt tot nu toe te moeilijk om te realiseren. Wel blijf ik hier uitzendingen delen in 2025 terwijl ik verder nadenk, want we geven natuurlijk niet op!😎 Heel veel dank @Jochem Bootsma voor de afleveringen. Ook wil je bedanken voor alles wat je dit jaar 2024 voor ons hebt gedaan. Ik kan je niet genoeg bedanken voor alles wat je voor ons als Zwarte Gatters betekent. Ik denk dat ik namens velen hier mag spreken. Ik wens jou en allen hier een voorspoedig en vooral een gezond 2025. Nogmaals dank Jochem. 26 december 202426 dec bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 26 december 202426 dec Populair bericht Uitzending zijn weer Top Jochem! Jammer dat het met de podcast nog niet zo wil vlotten, maar ben blij met al jouw gedeeld werk! nogmaals dank voor alles wat je afgelopen jaar hebt gedeeld. En ik hoop natuurlijk op een vruchtbaar 2025 😉 Natuurlijk niet te vergeten, voor iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst! 26 december 202426 dec bewerkt door Camal
Geplaatst 27 december 202427 dec Super, Jochem! Hier ben ik heel blij mee. Wat een mooi eindejaars cadeau! Mooie dagen verder, een fijne jaarwisseling en een heel goed en gezond 2025. Ps: dat geldt natuurlijk voor jullie allemaal! 😁
Geplaatst 27 december 202427 dec Dankjewel Jochem voor dit mooie kado🎁 Ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling en een heel gelukkig nieuwjaar ☀️
Geplaatst 27 december 202427 dec Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel?
Geplaatst 27 december 202427 dec Auteur Op 27-12-2024 om 23:03 zei Ljf: Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel? Oeh, snap ik... ik luister ook altijd in bed 😄 Bij mij doen ze het wel op m'n telefoon, maar als meer mensen problemen hebben, hoor ik het! 27 december 202427 dec bewerkt door Jochem Bootsma
Geplaatst 27 december 202427 dec Hier werkt het gewoon (gelukkig). misschien converteren naar een bestand soort die je mobiel wel ondersteund?
Geplaatst 28 december 202428 dec Op 27-12-2024 om 23:03 zei Ljf: Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel? Ik heb je al eens via een email laten weten dat het aan de player ligt. Niet elke player kan bepaalde bestandstypes afspelen. Lijkt mij beter even in de instellingen te kijken. Ik luister zowel met mijn computer als op mijn Samsung tablet zonder problemen. Op 27-12-2024 om 23:03 zei Ljf: Hebben jullie ook dit probleem; ik kan het bestand alleen op mijn computer afspelen en niet op mijn mobiel. Ik wilde het zo graag vanavond in mijn bed luisteren. Of ligt dit aan mijn mobiel? Op 27-12-2024 om 23:49 zei Camal: Hier werkt het gewoon (gelukkig). misschien converteren naar een bestand soort die je mobiel wel ondersteund? Precies, of een plugin installeren.
Geplaatst 28 december 202428 dec Ik heb al veel schillende players geprobeerd. Kunnen jullie mij een goede player doorgeven?
Geplaatst 29 december 202429 dec Populair bericht Om het voor jullie gemakkelijk te maken heb ik 'm gekopieerd en met veel dank aan Jan V ! 1988-12-28 2200-2230 MuziekUitHetZwarteGat VOO-R1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 december 202429 dec Op 28-12-2024 om 23:28 zei Ljf: Ik heb al veel schillende players geprobeerd. Kunnen jullie mij een goede player doorgeven? Op mijn computer gebruik in de oude Windows Media Player. Een topper is ook VLC media player, is een gratis multimediaspeler, waar je beeld (MP4) en geluid mee kunt afspelen. Denk aan allerlei mediabestanden, dvd's, video-, en audio-cd's. Klik wel alles op ja, dus ook de bestanden als men daarom vraagt. 29 december 202429 dec bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 29 december 202429 dec Auteur Ik dacht dat mp3'tjes op elke speler, op elke telefoon wel afgespeeld konden worden...? 🙂
Geplaatst 29 december 202429 dec Kunnen jullie me een link sturen van de goede player? Ik ben hier niet zo handig in ...
Geplaatst 29 december 202429 dec Auteur Misschien heb je ze samen gedownload en moet je ze nog 'uitpakken'. Je kunt ze ook apart downloaden als je op de link klinkt. Dan heb je ze meteen als aparte mp3's. Misschien is dat iets? Enige dat ik kan bedenken 😊 En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎
Geplaatst 29 december 202429 dec Op 29-12-2024 om 13:09 zei Jochem Bootsma: En aan de rest: wat vinden jullie van deze afleveringen??😎 Ik vond de afleveringen over de paranormale grenstochten erg leuk om te beluisteren.😊 Die over Atlantis vond ik minder. Maar dat komt omdat ik persoonlijk, het onderwerp niet zo boeiend vind. Aflevering 209 - Het Bandstemmenfenomeen en de Parapsychologie (27-04-1986) Vond ik persoonlijk de beste aflevering die je dit jaar met ons hebt gedeeld. 29 december 202429 dec bewerkt door Botia
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.