Geplaatst 28 februari28 feb Op 28-2-2025 om 00:21 zei Camal: Per toeval ook van enkele boeken de digitaal versie gevonden waaronder “er is meer” . Kun je misschien de link sturen van het ebook er is meer, ik kan het niet vinden.
Geplaatst 28 februari28 feb Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Toevallig vind ik het ebook er is meer wat je gratis kunt luisteren op internet archive. Veel plezier 🌸
Geplaatst 28 februari28 feb Op 28-2-2025 om 19:01 zei Ljf: Kun je misschien de link sturen van het ebook er is meer, ik kan het niet vinden. Ik heb het gevonden. Zie de link hieronder.
Geplaatst 1 maart1 mrt Populair bericht Heb een stukje gelezen in het eerder bestelde boek, leuke verhalen en sommige onderwerpen herken ik ook uit oude uitzendingen van HZG. @Jochem Bootsma zijn er al vorderingen te melden? Luisteren wekelijks nog oude uitzending (of fragmenten hiervan). Ben nog steed blij dat dit gelukt is middels dit forum. Heb zo mijn beperkte verzameling toch nog verder weten uit te breiden. Zijn er misschien nog andere leden die nog werk hebben liggen wat nog niet gedeeld is maar dit zelf niet kunnen willen en hier hulp bij nodig hebben? Kunnen we hierin nog iets voor elkaar betekenen?
Geplaatst 7 maart7 mrt Populair bericht Op 2-3-2025 om 19:34 zei Ljf: Heeft iemand misschien de uitzending over graancirkels? Vooruit dan maar weer, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 maart7 mrt Op 7-3-2025 om 19:17 zei Camal: Vooruit dan maar weer, Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Super bedankt Camal. Heel erg aardig van je. Ik ga het met griep lekker in bed luisteren 🌸
Geplaatst 8 maart8 mrt Populair bericht Op 7-3-2025 om 22:24 zei Ljf: Super bedankt Camal. Heel erg aardig van je. Ik ga het met griep lekker in bed luisteren 🌸 Graag gedaan, helaas terug rustig hier de laatste tijd. Vanmiddag de energie zuigende vampier en ufonauten uitzending weer eens beluisterd. Met name die over de vampier is door de gebuikte muziek erg spannend.
Geplaatst 9 maart9 mrt Ja, ik vind het ook heel erg jammer dat er geen uitzendingen meer worden geplaatst. Ik luister ook regelmatig oude uitzendingen. Ik zou zo graag een podcast hierover willen. Ik hoop dat ie er nog komt. Ik luisterde gisteren de aflevering over kasteel Hernen. Dat vind ik een hele leuke uitzending.
Geplaatst 9 maart9 mrt De meeste afleveringen heb ik al minstens 6x beluisterd. Ik hoop ook dat de podcast er komt. Want ik wil graag weer wat nieuwe afleveringen beluisteren. 9 maart9 mrt bewerkt door Botia
Geplaatst 9 maart9 mrt Zet ze ook regelmatig aan, met name voor het slapen gaan. De meeste ken ik inmiddels uit mijn hoofd. Het is ook jammer dat er bij beeld en geluid online niet meer beschikbaar is. Om er nu naar toe te gaan om afleveringen zelf om te gaan zetten zie ik ook niet zitten. Maar tegen betaling downloaden /aanschaffen zou ik zeker overwegen.
Geplaatst 9 maart9 mrt Populair bericht Op 9-3-2025 om 17:17 zei Camal: Zet ze ook regelmatig aan, met name voor het slapen gaan. De meeste ken ik inmiddels uit mijn hoofd. Het is ook jammer dat er bij beeld en geluid online niet meer beschikbaar is. Om er nu naar toe te gaan om afleveringen zelf om te gaan zetten zie ik ook niet zitten. Maar tegen betaling downloaden /aanschaffen zou ik zeker overwegen. Dit kan alleen nog via Beeld en Geluid in Hilversum @Camal Ik denk dat een vorm van een podcast een farce zal zijn en nooit zal gebeuren. Niet negatief bedoeld, maar juridisch is het niet mogelijk. De rechten liggen nu eenmaal bij Veronica en Bart van Leeuwen heeft dit ooit via email aan iemand laten weten die ik ook gelezen heb. In ieder geval ben ik @Jochem Bootsma dankbaar voor zijn bijdrage. 🙏 We moeten het hiermee doen. 9 maart9 mrt bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 9 maart9 mrt Hoe zit het dan eigenlijk met alle afleveringen die op youtube staan? Dat kan toch ook? En misschien kunnen we allemaal wel een aflevering kopen bij beeld en geluid en met elkaar delen?
Geplaatst 9 maart9 mrt Goedenavond allemaal. Ik ben ook erg dankbaar voor de afleveringen van het Zwarte Gat die ik top op heden mocht ontvangen. Geweldige tijdmachine om terug te reizen naar de mooie dagen en nachten dat ik zat te wachten op weer een uitzending. De magie en de spanning tijdens zo'n uitzending vergeet ik nooit meer en is met niets van nu te vergelijken. En wat was het jammer als het alweer was afgelopen.
Geplaatst 9 maart9 mrt Op 9-3-2025 om 20:17 zei Ljf: Hoe zit het dan eigenlijk met alle afleveringen die op youtube staan? Dat kan toch ook? En misschien kunnen we allemaal wel een aflevering kopen bij beeld en geluid en met elkaar delen? geld is nog het minste bezwaar, heb zelf geen idee of je zo kunt binnen lopen en een uitzending kunt “omzetten” of kopiëren. En hoelang dit duurt. Of dat je dit moet laten doen. Volgens mij is Jochem hier ook al mee bezig geweest. Volgens mij was het archief bij B&G toch ook niet compleet?
Geplaatst 9 maart9 mrt Op 9-3-2025 om 21:49 zei Camal: geld is nog het minste bezwaar, heb zelf geen idee of je zo kunt binnen lopen en een uitzending kunt “omzetten” of kopiëren. En hoelang dit duurt. Of dat je dit moet laten doen. Volgens mij is Jochem hier ook al mee bezig geweest. Volgens mij was het archief bij B&G toch ook niet compleet? Een aantal uitzendingen zijn te bestellen bij Beeld en Geluid, maar dan heb ik het over zo'n stuk of 15. Inderdaad @Camal ze zijn niet compleet. Op 9-3-2025 om 20:17 zei Ljf: Hoe zit het dan eigenlijk met alle afleveringen die op youtube staan? Dat kan toch ook? En misschien kunnen we allemaal wel een aflevering kopen bij beeld en geluid en met elkaar delen? Op YouTube mag ook in principe niet i.v.m. auteursrechten. Je riskeert een rechtszaak wat velen is overkomen. 9 maart9 mrt bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 10 maart10 mrt Populair bericht Op 9-3-2025 om 20:17 zei Ljf: Hoe zit het dan eigenlijk met alle afleveringen die op youtube staan? Dat kan toch ook? En misschien kunnen we allemaal wel een aflevering kopen bij beeld en geluid en met elkaar delen? Ja, dat is eigenlijk ook niet de bedoeling. Allebei wat je noemt niet. Het plaatsen op YouTube omdat er sprake is van auteursrechten maar dit voorlopig gedoogd wordt (gedogen = het mag niet, men ziet het nog een beetje door de vingers), het tweede omdat dat eveneens rechtmatig gezien niet door de beugel kan, en dáár wordt wel op gecontroleerd (en terecht ook). 10 maart10 mrt bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 10 maart10 mrt Nogmaals, zou er best voor willen betalen. Maar als we allemaal om de beurt dezelfde uitleningen komen downloaden daar lijkt me ook niet echt efficiënt.jammer dat je het niet gewoon als digitaal product kunt bestellen. Gewoon tegen betaling xx aantal keer om laten zetten, betalen en dan kunt downloaden. 10 maart10 mrt bewerkt door Camal
Geplaatst 10 maart10 mrt Deze zoekopdracht op "Zwarte Gat VOO", periode 1975-1989 bij B&G geeft 261 hits : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10 maart10 mrt bewerkt door Ben
Geplaatst 10 maart10 mrt Er zijn meer dan 600 uitzendingen gemaakt, kortom dit is dus maar een deel. Vraag is ook of alles wat hij aan hits kan vinden complete uitzendingen zijn.
Geplaatst 10 maart10 mrt Je kunt bij de klantenservice van B&G een afspraak maken om langs te gaan en dan kun je alles ter plaatse beluisteren. Hier kun je tijdsloten reserveren : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 maart11 mrt Populair bericht Bedankt Sabou, dank voor het delen van deze uitzending.Leuk ook met die beelden. Zou een soort versie 2.0 kunnen zijn.Een doorkijkje van hoe een uitzending er nu uit zou kunnen zien 😂Ik ga hem vanavond even rustig beluisteren, is weer eens wat anders dan de zoveelste herhaling 👍🏼 11 maart11 mrt bewerkt door Camal
Geplaatst 12 maart12 mrt Op 11-3-2025 om 20:11 zei Camal: Bedankt Sabou, dank voor het delen van deze uitzending.Leuk ook met die beelden. Zou een soort versie 2.0 kunnen zijn.Een doorkijkje van hoe een uitzending er nu uit zou kunnen zien 😂Ik ga hem vanavond even rustig beluisteren, is weer eens wat anders dan de zoveelste herhaling 👍🏼Let wel dat aflevering 662 nooit heeft bestaan. 😊
Geplaatst 12 maart12 mrt Auteur Populair bericht ^ Haha ja, ik zag die ook verschijnen, als parodie inderdaad.Podcast is echt om bovengenoemde redenen heel erg moeilijk. Het blijkt ook voor veel producenten in deze tijd een no go qua onderwerpen en toon (begrijpelijk, tenzij je het als 'bijzonder stukje radio' ziet, waar ik eigenlijk op hoopte in te zetten). Mocht er zich iets interessants voordoen, ga ik er wel mee verder. Voor nu wel een nieuwe aflevering hier 🙂 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.