Geplaatst 12 maart12 mrt Zeer en zeer bedankt Jochem voor alle afleveringen en het werk dat je eraan verricht.Groetje,Martin
Geplaatst 12 maart12 mrt Populair bericht Op 12-3-2025 om 10:33 zei Jochem Bootsma: ^ Haha ja, ik zag die ook verschijnen, als parodie inderdaad.Podcast is echt om bovengenoemde redenen heel erg moeilijk. Het blijkt ook voor veel producenten in deze tijd een no go qua onderwerpen en toon (begrijpelijk, tenzij je het als 'bijzonder stukje radio' ziet, waar ik eigenlijk op hoopte in te zetten). Mocht er zich iets interessants voordoen, ga ik er wel mee verder.Voor nu wel een nieuwe aflevering hier 🙂319 - Bandstemmen in het Duitse FuldaVeel plezier!Heel veel dank Jochem voor de uitzending weer. De maker van het filmpje is Maarten waar ik al vele jaren contact mee heb. Zijn YouTube Kanaal is jullie allen bekend. Maarten is ook net als velen hier een oud Zwarte Gat Luisteraar. Ik denk ook dat zo'n podcast om die reden waar ik eerder over had niet mogelijk is. We zijn daar nu wel van bewust. Ik denk dat ik namens velen hier mag spreken dat je fantastisch veel voor ons hebt gedaan. Je zorgt voor ons heel wat luisterplezier en mooie herinneringen. We zijn allen blij met je. Nogmaals dank weer. 12 maart12 mrt bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 12 maart12 mrt Geweldig bedankt Jochem. Ik ben erg blij met dit fijne cadeautje! 😁 Groet, Fred.
Geplaatst 12 maart12 mrt Dank je wel Jochem, ga er vanavond weer eens rustig voor zitten. Fijn weer wat nieuw ( voor mij) materiaal te kunnen beluisteren.Mag ik vragen hoeveel uitzendingen jij inmiddels gedigitaliseerd hebt? Hoeveel uitzendingen mis jij nog in jouw collectie? Zijn er uitzendingen verloren gegaan in de loop der tijd of bestaan alle uitzendingen nog ( analoog op band en of digitaal)? Op 12-3-2025 om 07:58 zei Jan Veenstra: Let wel dat aflevering 662 nooit heeft bestaan. 😊Vond hem toch mooi gevonden en leuk gemaakt!
Geplaatst 16 maart16 mrt Ook een grote dank van mij, Jochem! Bijna traditie getrouw luister ik naar een aflevering op zondagmiddag 12 uur. Even terug in de tijd en genieten van interessante radio 😄
Geplaatst 22 maart22 mrt Op 16-3-2025 om 10:01 zei Sootje: Ook een grote dank van mij, Jochem! Bijna traditie getrouw luister ik naar een aflevering op zondagmiddag 12 uur. Even terug in de tijd en genieten van interessante radio 😄Herkenbaar @Sootje Doe ik ook op de zondagmiddag om 12.00 uur. Even terug in de tijd en genieten van interessante radio 😄 22 maart22 mrt bewerkt door Jan Veenstra
Geplaatst 23 maart23 mrt Populair bericht Hebben we deze aflevering al beluisterd? Paravisie De Fint Amersfoort (11 Oktober 1987)Ik weet dat er een paar Paravisie afleveringen zijn langsgekomen in het forum,maar die waren uit 1985. https://pixeldrain.com/u/SqTVMip2 Wie weet is het wat voor de liefhebbers die deze aflevering nog niet hebben.Groet,Moby.
Geplaatst 23 maart23 mrt Op 23-3-2025 om 02:01 zei Moby: Hebben we deze aflevering al beluisterd?Paravisie De Fint Amersfoort (11 Oktober 1987)Ik weet dat er een paar Paravisie afleveringen zijn langsgekomen in het forum,maar die waren uit 1985.https://pixeldrain.com/u/SqTVMip2Wie weet is het wat voor de liefhebbers die deze aflevering nog niet hebben.Groet,Moby.Heel veel dank @Moby Super! Deze uitzending had ik nog niet. Volgens de lijst van Ben van de Broek moet het aflevering 284 zijn. Ik heb nog een mooi krantenartikel voorafgaande aan de Paravisie in De Flint in Amersfoort. Bron: Nederlands Dagblad van 03-10-1987. 23 maart23 mrt bewerkt door Jan Veenstra Toevoeging foto
Geplaatst 23 maart23 mrt Op 23-3-2025 om 02:01 zei Moby: Hebben we deze aflevering al beluisterd?Paravisie De Fint Amersfoort (11 Oktober 1987)Ik weet dat er een paar Paravisie afleveringen zijn langsgekomen in het forum,maar die waren uit 1985.https://pixeldrain.com/u/SqTVMip2Wie weet is het wat voor de liefhebbers die deze aflevering nog niet hebben.Groet,Moby.Deze had ik ook nog niet. Dank je wel!
Geplaatst 23 maart23 mrt Op 23-3-2025 om 02:01 zei Moby: Hebben we deze aflevering al beluisterd?Paravisie De Fint Amersfoort (11 Oktober 1987)Ik weet dat er een paar Paravisie afleveringen zijn langsgekomen in het forum,maar die waren uit 1985.https://pixeldrain.com/u/SqTVMip2Wie weet is het wat voor de liefhebbers die deze aflevering nog niet hebben.Groet,Moby.Super leuk deze moby, dacht dat ik hem al had. Maar volgens mij toch niet. Er zijn eerder ook wel fragmenten en terugblikken gedeeld. Misschien daarom de verwarring. Op YouTube zijn ook nog enkele fragmenten van Paravisie bijeenkomsten te zien.Super veel dank voor het delen! Bijna 12:00 nu dus ga er even goed voor zitten 😂
Geplaatst 23 maart23 mrt Super bedankt voor het delen 🌸 Ik heb een nieuwe podcast ontdekt op youtube over allerlei paranormale onderwerpen.Misschien vinden jullie dit ook leuk.
Geplaatst Zaterdag om 20:15 4 d. wellicht kan iemand ons allen verblijden met wat nieuw luister-voer....
Geplaatst 2 uur geleden2 u. Voor degene die het nog niet heeft een aflevering van Het Zwarte Gat. Aflevering 20 - De Nederlandstalige versie van The War of the Worlds. Ooit uitgezonden in de jaren 70 door Veronica Het Zwarte Gat.Een prachtige hoorspel van Orson Welles, uitgezonden als aflevering van het Amerikaanse radioprogramma Mercury Theatre on the Air. Het hoorspel is berucht geworden door de enorme massahysterie die de uitzending in de VS veroorzaakte.Wees er snel bij met downloaden via https://we.tl/t-XVv8hG5J7GIk weet niet of @Jochem Bootsma of een ander hier nog een uitzending plaatst. Ik wil toch iedereen bedanken, voor alle reacties en bijdrages. Mocht het stil blijven, veel luisterplezier met het mooiste programma ooit: Het Zwarte Gat van Veronica.Heel veel luisterplezier.Groetjes Jan. 1 uur geleden1 u. bewerkt door Jan Veenstra
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.