Geplaatst 6 augustus 20222 jr. Populair bericht In mijn archief zit al jaren een korte opname van wat "stukjes" REM-Radio Noordzee maar ook o.a. aankondigingen op TV-Noordzee, wat commercials en info over de nieuw opgerichte TROS. Dit alles uit 1964, leek me wel leuk om te delen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Henk Kruize
Geplaatst 6 augustus 20222 jr. Op 6-8-2022 om 07:59 zei Henk-Anna Loog: In mijn archief zit al jaren een korte opname van wat "stukjes" REM-Radio Noordzee maar ook o.a. aankondigingen op TV-Noordzee, wat commercials en info over de nieuw opgerichte TROS. Dit alles uit 1964, leek me wel leuk om te delen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet Henk Kruize Kijk, dit zijn nu de krenten in de pap. Dank voor het delen van deze unieke opnames!
Geplaatst 6 augustus 20222 jr. Auteur Graag gedaan Frank, Er zitten nog wat meer "krentjes" in mijn pap, maar die post ik morgen... Fijn weekeinde Henk Kruize
Geplaatst 6 augustus 20222 jr. Op 6-8-2022 om 11:23 zei Henk-Anna Loog: Graag gedaan Frank, Er zitten nog wat meer "krentjes" in mijn pap, maar die post ik morgen... Fijn weekeinde Henk Kruize Kijk er naar uit. Jij ook een fijn weekeinde.
Geplaatst 6 augustus 20222 jr. Populair bericht Rechtstreeks van de master tapes zoals ik die in het archief van de TROS tegen kwam: 1 Oprichting TROS door mr. Henri Minderop die later de voorzitter van de TROS zou worden. 2. station id Radio Noordzee Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.