Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  Op 2-10-2022 om 08:30 zei Vincent:

Ik heb net de opname van Gemini beluisterd, maar ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Zal ik deze archiveren of verwijderen? In ieder geval hartelijk dank voor het aanbieden, Vincent.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 2-10-2022 om 21:48 zei Bart Van Peer:

Ik heb net de opname van Gemini beluisterd, maar ik weet nog niet wat ik er mee aan moet. Zal ik deze archiveren of verwijderen? In ieder geval hartelijk dank voor het aanbieden, Vincent.

Mooie opname van Gemini op de korte golf, heb aan de Belgische kust nooit zo'n goede ontvangst gehad eind jaren 70, begin jaren 80 van Gemini. Aan mijn muur hangt nog onderstaande afbeelding van het station dat ik mocht ontvangen. Veel kortegolfzenders van de zondagmorgen hadden in die tijd een adres in Engeland, maar dat betekende niet altijd dat ze daar ook zaten. Heel wat van die kortegolfzenders hadden nieuws over de zeezenders of brachten fragmenten van verdwenen zeezenders.shortwave_6230Gemini.jpg.ef5ba0a689cbbdd34d47a71d933275d9.jpgVoor 

Geplaatst
  • Populair bericht

Vincent,

Prachtig deze uitzending, waar ik toen vaak naar luisterde (op zondagmiddag):

- MiAmigo-19751026-1400-1535-BertBennett-BillboardHot100

Ook al vanwege die prachtige tune: Classical Gas -  Mason Williams

En de vrolijke stem van Bert, later te horen bij Radio Oost (op zaterdagmiddag).😀

Bedankt voor het plaatsen,

HA

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 9-10-2022 om 16:37 zei Vincent:

Bedankt Vincent,

Ferry is in topvorm! Dus fijn dat dit bewaard is gebleven en dat je het beschikbaar stelt.

Overigens; volgens het dagboek van Michael D. (op 'Losgoud');

There was a short break in transmissions during the Super Top 50 programme this afternoon, which meant that the nos. 6 and 5 were not heard. 

Vandaar dus het ontbrekende stuk in het 3e -en laatste- uur van de Top50 opname.

vr.gr. John

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 9-10-2022 om 16:37 zei Vincent:

RNI-19730000-0910-0922-HansMolenaar-BuitengaatsMetAgenda

Beste Vincent,

I've been trying to home in a date for this recording. The Hou'm in de lucht jingle suggests that it would be between 24th June and late July 1973. Also Agenda was normally aired on a Sunday morning. Therefore I am guessing 1st, 8th or 15th July 1973.

Mvg,

John C

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.