Geplaatst 22 november 20222 jr. waar vind ik deze collectie? ik weet wel het bestaat al Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren maar de kwaliteit is echt slecht & echt geen plezier om naar te luisteren
Geplaatst 28 november 20222 jr. Auteur valt helemaal niet mee. mp3 is niet geschikt voor minder weergave, ik zou beter m4a gebruiken of mp3-hq.
Geplaatst 29 november 20222 jr. Ik vind het wel mee vallen hoor. Zo klonk 208 nou eenmaal. En waarschijnlijk gedigitaliseerd in een lage bitrate.
Geplaatst 29 november 20222 jr. Klinkt best (al) redelijk met de Google Drive Player. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 29 november 20222 jr. bewerkt door Robin Westhof Aanvulling
Geplaatst 29 november 20222 jr. Ik denk dat we heel blij moeten zijn met het spul wat zo nu en dan voorbij komt.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.