Geplaatst 28 november 20222 jr. Populair bericht 10Gold-19940924-1355-1445-PeterVanDam Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10Gold-19940924-1445-1615-PeterVanDam Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10Gold-19980601-0900-1035-DaveDonkervoort-TomMulder Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 10Gold-19980808-1200-1335-TomMulder-PeterHolland Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 december 20222 jr. Auteur Populair bericht 10-19980808-0900-1030-DaveDonkervoort-TomMulder-PeterHolland Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 december 20222 jr. Auteur Populair bericht 10-19890625-1500-1600-LeoVanDerGoot Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 31 december 20222 jr. Populair bericht Martin, Bedankt dat je het opnieuw een heel jaar hebt volgehouden om vele opnames uit jouw archief met ons te delen. Niet omdat je dit met tegenzin doet, maar omdat je te maken hebt met een slopende ziekte waarbij het dan niet makkelijk wordt om weer het archief in te duiken. En toch heb je dat weer voor elkaar gekregen. Heel veel respect hiervoor. Ik wens je een mooi uiteinde en een gelukkig Nieuwjaar toe wetende dat je niet meer beter zal worden, maar dat de ziekte op de een of andere manier toch dragelijk blijft. Ook in het nieuwe jaar hoop ik dan opnieuw te kunnen genieten van datgene wat je hier allemaal gaat plaatsen. Groet, Gerard
Geplaatst 1 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Op 31-12-2022 om 20:19 zei Gerard van den Ende: Martin, Bedankt dat je het opnieuw een heel jaar hebt volgehouden om vele opnames uit jouw archief met ons te delen. Niet omdat je dit met tegenzin doet, maar omdat je te maken hebt met een slopende ziekte waarbij het dan niet makkelijk wordt om weer het archief in te duiken. En toch heb je dat weer voor elkaar gekregen. Heel veel respect hiervoor. Ik wens je een mooi uiteinde en een gelukkig Nieuwjaar toe wetende dat je niet meer beter zal worden, maar dat de ziekte op de een of andere manier toch dragelijk blijft. Ook in het nieuwe jaar hoop ik dan opnieuw te kunnen genieten van datgene wat je hier allemaal gaat plaatsen. Groet, Gerard Hey hoi Gerard, Dank je wel voor dit verslag. Jij of jullie daar ook de beste wensen en stabiliteit voor het komend jaar Ja, het is wonderlijk, dat wel. Vooral sinds de herfst zwaar afgetakeld. Ik vind het idd nog altijd leuk om te doen. De ziekte is dodelijk, maar daar zit nog wel wat tussen, dus ik hoop er maar het beste van. Een mooi uitende..... ik ben blij dat het voorbij is. Laat ik dit maar weer gauw vergeten: de kerst was het leukst. De muziek en de radio blijven bijzonder leuk, zoals wij het hier en bij Golden Radio NL hebben. Die trekt erg erg veel tijd 's morgens, maar ook dat doe ik met veel plezier (20 jaar nu). Ja ik hoop dat het dragelijk blijft en het gaat op en af, maar langzaam af, maar ut is nog niet te laat......... dan moeten ze er in utrecht wel wat aan doen in de toekomst (plasmatransfusie) En verder kan ik me herinneren dat er iemand was die meer Goot hier wilde horen. Nou, die heb ik dan misschien vast wel een plezier gedaan. Ik dacht dat het Edwin was en ik lees het graag Groetje, Martin 1 januari 20232 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 9 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Radio10FM-MaatidMiddag-15052003 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio10FM-MaatidMiddag-20052003 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.