Spring naar bijdragen

Ontdoe u van de knellende wurggreep van Radio formats in Nederland.

Marinebroadcasters

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Op 8-12-2022 om 14:31 zei Bertus Biervilt:

Grunn is natuurlijk altijd goed 🙂 Heb je dan de hele weg goede DAB+-ontvangst?

Las dit een beetje laat Bertus. En ja, de DAB+ ontvangst in Grunn is prima....zefs in Daam en Delfsiel. Moi.

Op 8-12-2022 om 14:53 zei Ben:

Ik heb een tijdje naar Radio 10 geluisterd het afgelopen jaar en ben toen weer teruggegaan naar de twee SD geheugenschijfjes in m'n auto (vergelijkbaar met wat Henk schrijft). Ze zijn beiden 128Gb en staan vol met oude radioprogramma's. Momenteel luister ik daar naar programma's van WGLD (Chicago) uit 1973, kan morgen weer RNI Top 50's zijn, WCBS of Radio London. De auto is eigenlijk de enige plek waar ik oude radio programma's beluister. De enige keren dat DAB aangaat is als de verkeersinformatie doorkomt. Ik ben bang dat ik 't echte radio luisteren wat verleerd ben.

Ik wissel het af. Heb per week nog 2 lange ritten door NL en heb dan alle tijd om te luisteren.

Op 8-12-2022 om 14:40 zei Will Stevens:

Je hebt vast ook bluetooth. Als je helemaal aan die knellende wurggreep wil ontsnappen, is er misschien een mooi internetstation tot je beschikking.

En als het je puur om de muziek gaat: als abonnee van Spotify kun je gewoon je eigen afspeellijsten beluisteren.

Blue tooth gebruik ik helemaal niet...weet niet eens  hoe het werkt. Ojee.

Op 8-12-2022 om 13:30 zei Henk-Anna Loog:

Bij een langere rit heb ik altijd een USB-stick met wat uurtjes van mijn favoriete muziek of met een leuk oud radio uurtje van RNI in 1970 of een ander historisch programma bij me, ook "nice for happy driving" en geen gepiel met onder het rijden station verwisselen.

Henk Kruize

Het enige probleem met die sticks dat mijn display niet altijd de inhoud juist weer kan geven. Maar goed...ik verveel me dus niet met zoeken op een stick van 128 GB.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.