Geplaatst 9 december 20222 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Ik heb geen datum en/of tijd van deze opname, die ongeveer 20 minuten duurt. Robbie heeft Ross Brown (van Australische afkomst) en zijn vriendin Patricia (uit Heemstede) op bezoek. Ik vind het een erg leuke opname, het is altijd weer een genot om naar Robbie Dale te luisteren.. Eerder deze week schreef DALE558 dat Ross Brown en Robbie Dale dezelfde persoon zouden zijn. Uit deze opname krijg ik de indruk dat het twee verschillende personen zijn. Radio Veronica 1968 Robbie Dale met Ross Brown van Caroline
Geplaatst 9 december 20222 jr. Auteur Populair bericht Hartelijk dank voor het opzoeken en bevestigen, Martin! Dan zou dit een foto van Ross Brown op de Radioday in 2014 moeten zijn: En ik lees op de website van Jon dat Ross met Patricia (die ook te horen is in deze opname) getrouwd is! 9 december 20222 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 9 december 20222 jr. Auteur Populair bericht En hier vertelt Ross hoe hij bij Radio City in dienst kwam:
Geplaatst 12 december 20222 jr. In 1968/69 had Robbie Dale vaker ex-collega's van Caroline te gast in zijn programma. Heel veel dank Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.