Geplaatst 17 december 20222 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Rob out draait uit de Billboard Hot 100 van 15 November 1969. Ik vind het altijd knap dat Veronica in staat was om zo snel een kopie van de laatste Billboard in handen te hebben. De Billboard Hot 100 op Veronica behoort tot mij favoriete programma's! Dit is een pdf van deze billboard: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De naam van de sportpresentator kan ik niet goed verstaan, ik hoor iets van Jan T. Wie weet wie deze persoon is?
Geplaatst 17 december 20222 jr. Populair bericht Op 17-12-2022 om 09:06 zei Ben: De naam van de sportpresentator kan ik niet goed verstaan, ik hoor iets van Jan T. Wie weet wie deze persoon is? *) Het is nieuwslezer Jan Steen (Ton Steinz). Zijn verhaal kan je hier beluisteren: Veronica-20040828-2000-2200-AdBouman-(Gast-TonSteinz-aka-NieuwslezerJanSteen)-(828kHz) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 17 december 20222 jr. Auteur Dankjewel, Hans! Ik heb 't op MF aangepast. 17 december 20222 jr. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.