Spring naar bijdragen

RNI 14-08-1974 20:00-22:00 Don Allen - 140874 22:00 - 150874 00:04 Robin Banks

Ben

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Ben:

Ik vermoed dat Don in de war is, Bart. Of het programma van woensdag wordt herhaald. Deze RNI staat op dezelfde band/kant als deze opname :

Maar dan erna.

Ad is altijd heel nauwkeurig in het opschrijven van de gegevens van opnamen. Ik hou 't op de 14de maar sta uiteraard open voor andere zienswijzen.

EDIT : Ik heb zelf even geluisterd. Don heeft 't over woensdag, da's 14 Augustus en niet 12 Augustus. De nieuwslezer spreekt ook over de weersvooruitzichten voor donderdag (da's de 15de). Op de band van Ad staan een aantal opnamen achter elkaar (de komende dagen komt er nog meer on-line van die band), waarbij hij steeds van het ene station naar het andere "rolt" over de middengolf. Het zou wel heel bijzonder zijn als hij daarmee twee dagen terug in de tijd zou zijn gegaan ;)

Klopt Ben. Don zal in verwarring geweest zijn.

Ik had de uurtjes van Don al verkeerdelijk gedateerd op de twaalfde in mijn archief.

Vandaar ook mijn verwarring. Maar na betere luisteren nu kom ik tot hetzelfde besluit.

Moet woensdag 14-08-1974 zijn.

En zo krijgen we ons archief beter op orde.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, bart lapiere said:

Klopt Ben. Don zal in verwarring geweest zijn.

Ik had de uurtjes van Don al verkeerdelijk gedateerd op de twaalfde in mijn archief.

Vandaar ook mijn verwarring. Maar na betere luisteren nu kom ik tot hetzelfde besluit.

Moet woensdag 14-08-1974 zijn.

En zo krijgen we ons archief beter op orde.

Beste Bart,

Don says that he is looking at the calendar. He is probably looking at the calendar for June. Also he refers to Robin Banks Music Box. But when Robin comes on, he calls it his Bungle Box.

Mvg,

John C

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Bart,

Also he refers to Robin Banks Music Box. But when Robin comes on, he calls it his Bungle Box.

Mvg,

John C

I am not sure how relevant this is as in general RNI weekday evening programmes did not have a title, unlike Atlantis. The "Barmy Banks Bungles Box" was almost like a programme nickname and not a formal programme title. The only formal weekday programme title as far as I can recall was Skyline.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlak voor 22.00 gaat Don nog een keer de mist in met de datering; hij zegt dat hij morgen 13? augustus nog een keer programma doet en dan van boord gaat. Opvallend is dat Don Allen om 21.00 en 22.00 geen nieuws leest, hetgeen zeer ongebruikelijk is maar wel verklaarbaar.  Immers, Peter Ford heeft wel eens verklapt dat Don Allen regelmatig eerder van boord ging en dan vooraf opgenomen banden door de collega's liet instarten.

Ga er maar van uit dat dat bij deze opname ook het geval is/was...

vr.gr. John

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Ben:

Peter Ford, was dat niet Peter Timmermans? 

Geen idee Ben,

Wat mij betreft lijkt Peter een beetje van de radar verdwenen. Peter beheerde RNI220dotnl, maar daar wordt geen onderhoud meer aan gepleegd helaas... 

Van Peter weet ik dat hij goede banden onderhield met Don Allen. Ik ken hem alleen van de diverse reunie anekdotes en is hij een enkele keer als gast in een RNI live uitzending te horen geweest. Komt hij niet kort aan het woord aan het eind van het 2e uur van Buitengaats dd 26 augustus 1974 als -nota bene tijdens deze uitzending- Dick de Graaf wordt afgelost door Gerard Smit??

Gr. John

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou kunnen, John. Ik heb ff geluisterd maar herkende z'n stem niet. Misschien ben ik in de war omdat er bij het radiostation van Peter ook medewerker(s) waren met de achternaam Timmermans (dacht ik). Ik begreep altijd dat Peter Ford heel veel mooie FM opnamen van RNI in z'n bezit had en dat hij inderdaad een goede band had met Don Allen.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.