Geplaatst 12 januari 20232 jr. Ik heb jullie hulp nodig. In de eerste opname gebruikt Jos van Heerden een instrumentaal werkje van The Jets, een Utrechtse band uit de jaren 60. Ik zoek de titel. Wie kan deze achterhalen? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En voor deze promo worden een aantal muziekstukjes gebruikt. Wie herkent ze? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 12 januari 20232 jr. Op 12-1-2023 om 15:40 zei Vincent: Ik heb jullie hulp nodig. In de eerste opname gebruikt Jos van Heerden een instrumentaal werkje van The Jets, een Utrechtse band uit de jaren 60. Ik zoek de titel. Wie kan deze achterhalen? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik hoor Pipeline van The Chantays. Van de jingle Herinnert U Zich Deze Nog Nog Nog Nog Nog etc.
Geplaatst 12 januari 20232 jr. Auteur Op 12-1-2023 om 15:50 zei Martin1968: Ik hoor Pipeline van The Chantays. Van de jingle Herinnert U Zich Deze Nog Nog Nog Nog Nog etc. Ja dus. Dank je Martin.
Geplaatst 12 januari 20232 jr. Populair bericht Op 12-1-2023 om 15:40 zei Vincent: En voor deze promo worden een aantal muziekstukjes gebruikt. Wie herkent ze? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik hoor (na een staartje Adamo en voor het begin van Massachusets): Going to a gogo - Smokey Robinson & The Miracles Message understood - Sandie Shaw Ligtning strikes - Lou Christie Yesterday has gone - Cupid's Inspiration Mexican Whistler - Roger Whittaker
Geplaatst 12 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Dank je Ben. Dan is het compleet. Vandaag de uitzending teruggeluisterd op de site van Radio M Utrecht. Leuk programma! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En de lijst: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 14 januari 20232 jr. Auteur Ik heb er nog eentje. Weet iemand welk muziekstukje hier gebruikt wordt onder de presentatie? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 15 januari 20232 jr. Auteur Toch nog eentje waar we niet opkomen: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.