Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

We gaan verder met de inhoud van mijn zolder-koffertje:

11 Januari 1997: stukken van januari 1972, het merendeel van 1975 en stukken van 1979.

Omdat 1975 deels op kant a en deels op kant b staat, heb ik beide kanten aan elkaar geplakt voor extra luisterplezier.

Alle drie de jaren brengen onmiddelijk herinneringen in mij los. Januari 1979 staat me bij vanwege de vorst en de sneeuw.

Toch geen elfstedentocht in 1979!!?? ''Er lag zoveel sneeuw op het ijs en de kwaliteit ervan was soms zo slecht, dat het er gewoon niet van kwam!''

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Omnivoor

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

25 Januari 1997: weer twee kanten aan elkaar geplakt:

Stukje (eind) januari 1965, merendeel van (eind) januari 1978 en edits  (eind) januari 1980. Geniet er maar weer van.

Deze inhoud is verborgen
Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 23-1-2023 om 13:39 zei Omnivoor:

675:  Hitweek van 22 Feb 1997 met Feb 1973 en stukje Feb 1967: 

Deze inhoud is verborgen

Beste Maarten,

Do you know who the presenter is for Hitweek.

Mvg,

John C

Geplaatst
  • Auteur
  Op 23-1-2023 om 14:06 zei JOCOOLE:

Beste Maarten,

Do you know who the presenter is for Hitweek.

Mvg,

John C

@ 9'25" : (the late) Mark de Brouwer, John. Presenters can vary though, but Mark was certainly a main player.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

675: Hitweek 26 April 1997 met April 1973:

Deze inhoud is verborgen

Pixeldrain lijkt niet te werken bij mij laatste paar dagen, apologaties voor het ongemak.

Geplaatst
  Op 26-1-2023 om 08:52 zei Omnivoor:

675: Hitweek 26 April 1997 met April 1973:

Deze inhoud is verborgen

Pixeldrain lijkt niet te werken bij mij laatste paar dagen, apologaties voor het ongemak.

Beste Maarten,

Yes, I,ve noticed that with Pixeldrain. The files posted by Martinja, stop downloading and I have to wait for "network failure" to show. Then I click on "resume" from the dropdown menu to get it to ccomplete the download.

Gr.,

John C

Geplaatst
  • Auteur
  Op 26-1-2023 om 15:03 zei JOCOOLE:

Beste Maarten,

Yes, I,ve noticed that with Pixeldrain. The files posted by Martinja, stop downloading and I have to wait for "network failure" to show. Then I click on "resume" from the dropdown menu to get it to ccomplete the download.

Gr.,

John C

Thanks John, I noticed. My problem is the uploading of a file which stops after a few seconds, hence I switched to WeTransfer! 

Geplaatst
  Op 26-1-2023 om 20:57 zei Omnivoor:

Thanks John, I noticed. My problem is the uploading of a file which stops after a few seconds, hence I switched to WeTransfer! 

Beste Maarten,

I have tried uploading some files regarding Tony Berk's Prijsbewust. When I checked on them, only 1 had uploaded. All the others had been refused. Therefore, I am not entertaining it any more.

Gr.,

John C

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

675: Hitweek van 03 Mei 1997 met mei 1974:

Deze inhoud is verborgen

Pixeldrain ligt aan gene zijde van de Noordzee helemaal plat. Wat een aanfluiting.

WeTransfer dan maar.

omni ;) 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.