Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 5-4-2024 om 19:19 zei Control49:

Hi Ben,

Lion Keezer blijkt op dezelfde dag -vrijdag 30 August 1974- ook een foto van Leo te hebben gemaakt...

Gr.John

Screenshot_2024-04-04-21-44-47-96_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Dit bericht is alleen voor gevorderde RNI-wankers; ik heb nl. tijdstip van de foto van Lion kunnen achterhalen; 16:42.

Uit de geluidsopname van die dag maakt Ferry Maat om 16.25 nog een opmerking over dat Leo zonder shirt presenteert (na de "SIO" reclame). Op de foto zie ik de blanco hoes van Top50 positie 25 (dat is met wat fantasie net te lezen). Het betreft "She-Charles Aznavour". De arm van de EMT zit aan het eind van de plaat en volgens de geluidsopname is dat om 16.42.

Zeg nou zelf; ik ben toch goed bezig??

gr. John

• 1 month later...
Geplaatst
  • Populair bericht

Het is niet gebleven bij alleen mijn dia's het ging verder met mijn gewone foto's....

Hier zijn nu foto's die ik bij verschillende gelegenheden heb opgenomen in verband met Zeezenders en Radio. Ben heeft de Foto's ook deze keer weer gedigitaliseerd.

Een deel van de Veronica en Offshore 98 foto's is hier kort geleden gepubliceerd maar hier find je bv. nu ook veel foto's van het Zeezenders 20 gebeuren 1978 in Noordwijkerhout.

Mijn dank gaat na Ben hiervoor en hier is nu nog een keer de link:

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door Helmut

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.