Geplaatst 30 januari 20232 jr. Populair bericht De dia's van de MV Martina uit het archief van Helmut Slawik staan nu op Flickr : Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Het betreft dia's 316-322, waaronder deze: Wie weet op welke locatie dit schip ligt op de dia's? Helaas zijn sommige dia's wat beschadigd of hebben vlekken, zie ook
Geplaatst 30 januari 20232 jr. Dit schip lag toen begin 1980 in Willemstad. Ik ben er in februari 1980 geweest en heb vanaf die zelfde plaats ook een aantal foto's gemaakt. Die zie je hier. 1 februari 20232 jr. bewerkt door jan
Geplaatst 30 januari 20232 jr. Misschien was het Stellendam, ik weet het niet meer, misschien was het nog 1979.
Geplaatst 30 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Bedankt voor jullie suggesties. In het "Dossier Delmare door Jan Kat (6)" lees ik: Op zaterdag 27 oktober 1979 vond Hans Keers het welletjes en wordt op zijn verzoek de MV Martina door de MS. Mijntje de haven van Stellendam binnengesleept alwaar het schip in beslag wordt genomen. Via Willemstad belandt de boot na een paar maanden, bij de rest van de Delmare vloot in het entrepot dok te Rotterdam. De boot wordt later, door de Dienst Domeinen op een veiling voor fl 5.000,- aan sloperij Van der Marel verkocht. Zie ook : Je zou je dia misschien ook bij vd Marel gemaakt kunnen hebben, Helmut.
Geplaatst 30 januari 20232 jr. Ik ben nu relatief zeker dat we de rondreis naar de drie schepen in 1979 gemaakt hebben en het Delmare boot in Stellendam lag.
Geplaatst 30 januari 20232 jr. Auteur Populair bericht Op 30-1-2023 om 13:35 zei Helmut: Ik ben nu relatief zeker dat we de rondreis naar de drie schepen in 1979 gemaakt hebben en het Delmare boot in Stellendam lag. Thx! Ik heb 't toegevoegd.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.