Geplaatst 16 februari 20232 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Op 16-2-2023 om 07:31 zei Ben: Deze opname komt uit het archief van Helmut Slawik Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ben, Bedankt voor deze opname. Weet jij wat dit voor radiostation is? Time Radio zegt mij op het eerste gezicht niets. Gerard 16 februari 20232 jr. bewerkt door Gerard van den Ende
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Auteur Populair bericht Hi Gerard, Helaas, ik ken het station niet. Maar Helmut weet vast wel wat meer over dit station?
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Populair bericht Ben, Bedankt voor je reactie. Met googlen ben ik er ook niet uit gekomen. Dan krijg je alleen Times Radio en dat is heel wat anders. Dan gaan we het well horen van Helmut. Gerard
Geplaatst 16 februari 20232 jr. Populair bericht Op 16-2-2023 om 14:28 zei Gerard van den Ende: Ben, Bedankt voor deze opname. Weet jij wat dit voor radiostation is? Time Radio zegt mij op het eerste gezicht niets. Gerard Time Radio International was a short wave pirate that broadcast from Germany, but also on a few occassions from Ireland. They were active from 1972 and I think I last logged them in 1980. The operator later became involved with Henri Radio on FM from East Belgium.
Geplaatst 17 februari 20232 jr. Dit alles klopt precies daar heb ik niets aan toe te voegen. De operator woonde bij me in de buurt in Dusseldorp.
Geplaatst 19 februari 20232 jr. Populair bericht Op 17-2-2023 om 19:49 zei Helmut: Dit alles klopt precies daar heb ik niets aan toe te voegen. De operator woonde bij me in de buurt in Dusseldorp. Hi Helmut, I know the operator well. Have met him at Radiodays in Amsterdam and Erkrath. Ian
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.