Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Met deze mooie FM opname besluit ik een lange series postings van opnamen uit het archief van Helmut Slawik. Met grote dank aan Helmut, die op jonge leeftijd vele malen naar de Nederlandse kust afreisde om al deze mooie opnamen, die hij de afgelopen tijd met ons gedeeld heeft, te maken.

HS-CC-077B.thumb.jpg.1a41a9de8928ac4b17f29b5713230d46.jpg

Deze inhoud is verborgen

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 19-2-2023 om 08:20 zei Ben:

Met deze mooie FM opname besluit ik een lange series postings van opnamen uit het archief van Helmut Slawik. Met grote dank aan Helmut, die op jonge leeftijd vele malen naar de Nederlandse kust afreisde om al deze mooie opnamen, die hij de afgelopen tijd met ons gedeeld heeft, te maken.

Deze inhoud is verborgen

Ben,

Heel veel dank voor het plaatsen van al deze opnames. Jammer dat het alweer de laatste was.

En Helmut jij veel dank voor het opnemen destijds.

Gerard

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 19-2-2023 om 09:02 zei Gerard van den Ende:

Ben,

Heel veel dank voor het plaatsen van al deze opnames. Jammer dat het alweer de laatste was.

En Helmut jij veel dank voor het opnemen destijds.

Gerard

Ook namens mij heel veel dank Helmut en Ben voor de vele opnames. Nu kunnen we de tijd nemen om een aantal dingen te beluisteren en te verwerken.

Aan opnames geen gebrek trouwens, want ze vliegen ons bij wijze van spreken dagelijks om de oren.

Dank aan iedereen die al dat moois plaatst.

Geplaatst
  • Populair bericht

Heel hartelijk bedankt! Prachtig om die tijd weer te kunnen herbeleven. Ik geniet ervan! 🥰

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 19-2-2023 om 08:20 zei Ben:

Deze inhoud is verborgen

Ik wil ook graag iedereen bedanken voor al dat lof wat ik heb mogen ontvangen! Maar eerlijk gezegd ik blijf erbij zonder Ben was dat niet zo mooi uitgekomen! 

En nu bijna 50 jaar later vraag ik me af en toe af, wat heb ik gedaan toen in mijn vakantietijd haha. Ik ben vaak alle 50 minuten weer binnen gelopen, terug naar het bekende jeugdhotel in Scheveningen, het heette "Hotel Aan Zee" waar ook af en toe Caroline mensen logeerden. Gelukkig lag het echt dicht bij het strand, dat viel nog mee...

En al de foto's, daar heb ik toch alleen op dat knopje gedrukt en klaar was het xD

Ne daar heeft Ben iets moois van weten te maken met veel werk en inzet.

Ook gaat mijn dank uit aan Vincent voor het beheer van deze leuke forum!

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 20-2-2023 om 09:46 zei Helmut:

Ik wil ook graag iedereen bedanken voor al dat lof wat ik heb mogen ontvangen! Maar eerlijk gezegd ik blijf erbij zonder Ben was dat niet zo mooi uitgekomen! 

etc etc

Ook gaat mijn dank uit aan Vincent voor het beheer van deze leuke forum!

Zeer bedankt, Helmut. Jouw bijdragen worden en werden zeer op prijs gesteld.

Tschüß, Omni ;)  

Geplaatst
  • Populair bericht

Dank,voor deze prachtige serie Helmut en Ben.

Moby

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.