Geplaatst 18 maart 20232 jr. Populair bericht We gaan nog een keer terug naar de laatste dagen van het zendschip de Mi Amigo. Hans Verlaan (Ton Lathouwers) deed zijn eerste programma op 18 Maart "Smakelijk eten", de dag erna, op 19 Maart, heeft Hans nog "Scheepsplaat" gepresenteerd en een half uurtje non stop tussen 17 en 17:30 uur. Weet iemand of Hans op die dag (19 Maart) ook nog "Smakelijk eten" heeft gepresenteerd of dat het nonstop was??? Net nog even de opname van 18 Maart afgeluisterd en hoor hoe Hans "stoeit" met de studio apparatuur... Opname met dank aan de downloadclub. Radio Caroline - 18 Maart 1980 - 12:57uur-14:10uur- Live Hans Verlaan - "Smakelijk eten" Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groet en fijne (zonnige !!) Zaterdag.
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Populair bericht Naar mijn idee is het altijd bij dat ene uurtje gebleven. Die 19e maart was volgens mij nonstop tussen 13 en 14 uur. Hier de uitgewerkte opname van de laatste Gangboord inclusief de teksten van Hans Verlaan.
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Auteur Scheepsplaat Elle Akkerman klopt niet, Hans Verlaan presenteerde het. Groet Henk
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Populair bericht Op 19-3-2023 om 10:48 zei Henk-Anna Loog: Scheepsplaat Elle Akkerman klopt niet, Hans Verlaan presenteerde het. Groet Henk Vincent en Henk, Volgens mij was dit een uurtje Nonstop. Dat was het kenmerk van het programma Scheepsplaat; elke doordeweekse dag van 9 tot 10 uur. Gerard
Geplaatst 19 maart 20232 jr. Auteur Populair bericht Nog eens goed teruggeluisterd en inderdaad, non stop. Zat ik er langs... Dan kunnen we het half uurtje dat Hans Non stop draaide tussen 17 en 17:30 aanhouden al zijn 2e en meteen laatste programma... Het bandje van Tom van der Velde "deed het niet meer" zoals Hans zei, je hoort het net voor 17 uur ook al vastlopen.. Heb de opnames van 19 Maart nu op achtergrond meelopen op de PC. Fijne Zondag Groet Henk
Geplaatst 28 maart 20232 jr. Populair bericht Op 19-3-2023 om 10:42 zei Vincent: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik heb een geremasterde versie gemaakt van de laatste 3 uur vanaf de Mi Amigo. Hij is in lengte wel iets uitgelopen maar dit komt doordat de banden op de Mi Amigo wat te snel liepen als bijlage doe ik er ook nog de Playlist bij. Hij is eventueel ook als mp3 versie te verkrijgen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 maart 20232 jr. Populair bericht Op 28-3-2023 om 23:17 zei PowerMusic: Ik heb een geremasterde versie gemaakt van de laatste 3 uur vanaf de Mi Amigo. Hij is in lengte wel iets uitgelopen maar dit komt doordat de banden op de Mi Amigo wat te snel liepen als bijlage doe ik er ook nog de Playlist bij. Hij is eventueel ook als mp3 versie te verkrijgen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat een werk, schitterend gedaan. Hartelijk dank. Kan ik de mp3 versie ontvangen. Alvast mijn dank. 29 maart 20232 jr. bewerkt door Marinebroadcasters
Geplaatst 30 maart 20232 jr. GOEDEMORGEN ED wat is dit mooi dank je wel hiervoor en nog een fijne dag groetjes romy
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Goedemorgen PowerMusic, Beste Ed, Allereerst mijn complimenten voor de geremasterde laatste 3 uur Radio Caroline vanaf de mv Mi Amigo. Zoals al gevraagd door Marinebroadcasters, zou ik ook graag de mp3-versie ontvangen. Wil je die online zetten? Alvast bedankt, Michel.
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Op 31-3-2023 om 08:27 zei Chell: Goedemorgen PowerMusic, Beste Ed, Allereerst mijn complimenten voor de geremasterde laatste 3 uur Radio Caroline vanaf de mv Mi Amigo. Zoals al gevraagd door Marinebroadcasters, zou ik ook graag de mp3-versie ontvangen. Wil je die online zetten? Alvast bedankt, Michel. Hoi Michel, Gewoon mixcloud downloader gebruiken,url kopieren in het adresbalkje en je heb je mp3 versie.
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Op 31-3-2023 om 10:34 zei mart538: Hoi Michel, Gewoon mixcloud downloader gebruiken,url kopieren in het adresbalkje en je heb je mp3 versie. Beste mart538, I have tried doing that and ended with an mp4a file which sits separately to the mp3 files in my Window Media Player. What I have done in the past, is to record the Mixcloud recording with Audacity, then export as an mp3 file. Mvg, John C
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Bedankt Mart538 en JoCoole, Ga het straks proberen om dit bestand te downloaden. Bedankt voor de tips!! Groet, Michel.
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Op 31-3-2023 om 14:46 zei Chell: Gelukt! Maar het is wel een MPEG-4-audiobestand... Groet, Michel. Google is je beste vriend,zoek op mp4 omzetten naar wave ,Flac, mp3 ect sus6
Geplaatst 31 maart 20232 jr. Op 31-3-2023 om 14:48 zei mart538: Google is je beste vriend,zoek op mp4 omzetten naar wave ,Flac, mp3 ect sus6 Ook dit had ik kunnen weten, maar goed... Werkt perfect plus de kwaliteit wordt met 145 kbps beter. Bedankt Mart538
Geplaatst 1 april 20232 jr. Op 28-3-2023 om 23:17 zei PowerMusic: Ik heb een geremasterde versie gemaakt van de laatste 3 uur vanaf de Mi Amigo. Hij is in lengte wel iets uitgelopen maar dit komt doordat de banden op de Mi Amigo wat te snel liepen als bijlage doe ik er ook nog de Playlist bij. Hij is eventueel ook als mp3 versie te verkrijgen. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dag Ed, heb je een paar keer een bericht gestuurd. Kijk even svp. Groeten, Douwe
Geplaatst 1 april 20232 jr. Even reageren op bovenstaande berichten, je kunt ook gewoon naar de desbetreffende pagina op Mixcloud gaan daar vind je een download link naar de mp3 versie (in het info veld). Op 1-4-2023 om 10:03 zei Albatrosstudio: Dag Ed, heb je een paar keer een bericht gestuurd. Kijk even svp. Groeten, Douwe Hoi Douwe, nooit ontvangen, maar hopelijk heb ik je met bovenstaande uitleg geholpen.
Geplaatst 2 april 20232 jr. Op 1-4-2023 om 12:43 zei PowerMusic: Even reageren op bovenstaande berichten, je kunt ook gewoon naar de desbetreffende pagina op Mixcloud gaan daar vind je een download link naar de mp3 versie (in het info veld). Hoi Douwe, nooit ontvangen, maar hopelijk heb ik je met bovenstaande uitleg geholpen. Dank je Ed. Stuurde mijn berichten via dit forum.
Geplaatst 2 april 20232 jr. Op 1-4-2023 om 12:43 zei PowerMusic: Even reageren op bovenstaande berichten, je kunt ook gewoon naar de desbetreffende pagina op Mixcloud gaan daar vind je een download link naar de mp3 versie (in het info veld). Hoi Douwe, nooit ontvangen, maar hopelijk heb ik je met bovenstaande uitleg geholpen. Beste Ed, I don't think this works for all Mixcloud files. I tried one or two of RadioVisie's offerings, but there wasn't an mp3 link available in the info section. Just a link to RadioVisie's webpage. Mvg, John C
Geplaatst 2 april 20232 jr. was even zoeken bij mixcloud maar heb de mp3 link gevonden, dank je wel. Theo
Geplaatst 2 april 20232 jr. Op 2-4-2023 om 09:38 zei radio tpot: was even zoeken bij mixcloud maar heb de mp3 link gevonden, dank je wel. Theo Ook mij is het gelukt de downloadlink naar de MP3 te vinden. Dank voor dit geweldige werk Ed.
Geplaatst 2 april 20232 jr. Op 2-4-2023 om 09:35 zei JOCOOLE: Beste Ed, I don't think this works for all Mixcloud files. I tried one or two of RadioVisie's offerings, but there wasn't an mp3 link available in the info section. Just a link to RadioVisie's webpage. Mvg, John C I the user, put in the download link myself. So that explains it.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.