Geplaatst 5 april 20231 jr. Populair bericht KRO - Radio Walhalla - 03 12 1980 - Urbanus in zijn kelder Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 april 20231 jr. 8 uur geleden zei martinja: KRO - Radio Walhalla - 03 12 1980 - Urbanus in zijn kelder Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wat mis ik dit soort creatieve en op de verbeelding inspelende radio, die bij de KRO in die tijd ook overdag de ruimte kreeg. Programma van Theo Stokkink, elke woensdag van elf tot twaalf, tussen april 1979 en september 1981. Daarna maakte Theo nog twee jaar Walhalla Symfonie op zondagavond. Edwin 5 april 20231 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 22 mei 20231 jr. Akkerdjie! Deze heb ik gemist. Kan iemand 'm nog eens plaatsen, astemblief? Marc
Geplaatst 23 mei 20231 jr. Populair bericht Bij deze: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 januari 20241 jr. Ook ik zou deze graag nog eens willen beluisteren maar de links hierboven werken niet meer. Kan iemand deze nog eens plaatsen aub.
Geplaatst 11 januari 20241 jr. 18 uur geleden zei Iwalterd: Ook ik zou deze graag nog eens willen beluisteren maar de links hierboven werken niet meer. Kan iemand deze nog eens plaatsen aub. Welkom! Joh, ik heb deze destijds to-taal gemist, dank voor deze kick, Urbanus is natuurlijk wel een grootheid. @martinja, zou je wellicht zo vriendelijk willen zijn? 11 januari 20241 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 5 mei 20245 mei Beter laat dan nooit: Hier is-ie nog eens. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groeten, Marc
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.