Geplaatst 9 april 20232 jr. Populair bericht Hopelijk vinden jullie het niet erg. Ik heb geen tijd om alles af te luisteren. Ik spoel er effe snel door heen en als ik dan de indruk heb dat er geen Veronica spul bij zit wat we nog niet hebben dan wis ik het. Maar niet nadat ik het hier upload. Het is in AIFF ( da's in Windows dus WAV) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel sukses met afluisteren. Dit Engelse spul komt allemaal van tapes die ik van Tom Mulder kreeg. dit is wel leuk, aftellen in het Engels. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11 april 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 10 april 20231 jr. Wat mij opvalt is dat de meeste fragmenten van de afgelopen dagen ook in de geschiedenis van de zeezenders zit. Deze werd uitgezonden in de nadagen van de VOO in het publieke bestel.
Geplaatst 10 april 20231 jr. De geschiedenis van de zeezenders die de VOO uitzond tijdens de zomer van 1995.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.