Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

In 1975 heb ik van een mede verzamelaar een cassette (Sony C-60) gekregen met daarop een opname van 60 minuten van de Engelse landpiraat Radio Souvereign van 25 December 1970 met o.a. Greggy Woovit, Wild Child en Andy Archer. Daar ik nu al mijn cassette's aan het digitaliseren ben was deze cassette aan de beurt....  :(  ... doosje open gedaan en  :(  geen cassette erin.... uiteraard nergens meer te vinden.....  jaren geleden blijkbaar ooit gespeeld en nooit meer in het doosje terug gedaan en cassetje "verschwunden"...

Mijn vraag nu, heeft iemand nog een opname van deze landpiraat?????????? je zou me er heel blij mee maken.

Fijne Zondag

Henk Kruize 

Geplaatst
  • Auteur

Op 16-4-2023 om 12:51 zei Hans Hendriks:

*) deze Henk?

Ja, maar dan had ik er maar 60 minuten van.

Dank je Hans en nog een hele fijne Zondag, altijd fijn om via mede forumleden je verzameling radio opnames weer compleet te maken.

groetjes

Henk Kruize

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.