Geplaatst 9 mei 20231 jr. Populair bericht Radiostations info met ook stream links! + Ex Zeezender DJs o.a. Soms zoek in naar stream links en ook naar ex zeezender DjS En ontdek je wel eens iets, bv ook een mij onbekend station als 121Radio UK Hieronder een voorbeeld Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Classic Hits Radio Ireland Kim Wilde 80s show 1800-1900 UK time Een aanrader haar show Nu pas ontdekt, jammer ----------------------------------------------------------------------- Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren = Retro % Radio Website djs vele landen over de wereld op de weksite Voor zover het nu nog up-to date is Bilboard Top muziek Maar hoor Non-Stop 1e dag als ik 2 x luister Let op ! Hier geen ex zeezender DJs op de website Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 121Radio London Met Ex Caroline DJs en andere Zo ontdekte ik iemand uit de 60s die nu in Belgie woont en hier getrouwd is Met ook ex DJs of nu nog bij het station van Radio Jackie SW London -------------------------------------------------------------------------------- Jerry Wright ontdekte ik weer is gaan uitzenden na corona tijdperk, R.Jackie Deed soms nog uitzendingen op Caroline en stopte wegens ziekte dacht ik Nu 5 weekdagen te vinden bij 121Radio! Jerry Wright deed ooit de nachten en lange uren in de week bij Radio Jackie Ook vaste Radio Jackie Dj Geoff Rogers is er te vinden De man van Lin Summers station manager en dj in het weekend die er al bij is toen ze 16 jaar was als fan en helper. Ook Geoff Rogers is al zeer lang bij het station Ook bij Radio Susy waar ook Radio Jackie DJs een programma hebben nu of vroegere jaren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Susy Radio Redhill-Gatwick Geoff Rogers deed op Atlantis UK In april in het weekend een programma Waarschijnlijk gewoon ter vervanging van Nick Carter (mij onbekend) Atlantis UK is nog steeds bemand met een aantal ex zeezender DJs Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Atlantis UK Misschien is het eens een idee iets op te starten, een soort zoektocht naar zeezender DJs Via aparte rubriek waar ze nu heden ten dage uitzenden ? Met vriendelijke groeten , Jean-Pierre
Geplaatst 10 mei 20231 jr. Auteur Ik denk heb een fout gemaakt de stream is van Retro Radio uit.. Retro%Radio vind u hier Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een stream heb ik niet Word via hun player op hun website luisteren ---------------------------------------------------------- Jupiter Radio uit de UK wil het geluid brengen van ooit Radio Caroline 558 Gesticht door Peter Philips en Johnny Lewis Op 10-5-2023 om 18:19 zei Jean-Pierre De Zeerover: Ik denk heb een fout gemaakt de stream is van Retro Radio uit.. Retro%Radio vind u hier Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Een stream heb ik niet Word via hun player op hun website luisteren ---------------------------------------------------------- Jupiter Radio uit de UK wil het geluid brengen van ooit Radio Caroline 558 Gesticht door ex offshore DJs Peter Philips en Johnny Lewis Helaas zie op hun website niet echt een schema Via hun facebook word je iets wijzer maar.... Zie nog Peter Philips voor de woensdag Onduidelijk wat Johnny Lewis doet De DJs die meewerken zijn mij onbekend Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik zie op facebook het Team voorgesteld in de kader Johnny niet staan Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Op 10-5-2023 om 18:19 zei Jean-Pierre De Zeerover:
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.