Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Even een tussendoortje, David Peeters, met innige dank voor alle moeite die je doet mbt al het bovenstaand en toekomstig onderstaand.

Omni ;) 

Geplaatst
  Op 31-5-2023 om 12:09 zei Omnivoor:

Even een tussendoortje, David Peeters, met innige dank voor alle moeite die je doet mbt al het bovenstaand en toekomstig onderstaand.

Omni ;) 

Ik sluit me hier voor 200% bij aan!

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Aaaaw! @Omnivoor en @dave76 Bedankt voor jullie bericht!

5 jaar geleden werd het 3FM-archief opgericht met alles wat er te horen was op de zender vanaf 2006. Een shoutout naar @henkjan2016 want zonder hem zou het aanbod nooit zo groot zijn als het nu is. Ik schat dat het ongeveer een jaar geduurd heeft om het materiaal te verzamelen op harde schijven. Zoals elke verzamelaar zoek ik nog steeds naar uitzendingen waar gaten zijn in de collectie. Soms lukt dat met wat zoekwerk en geduld van mezelf en soms met hulp van forumleden hier. Naast de grote vraag naar Ekstra Weekend-uitzendingen had ik geen idee of er nog mensen interesse hadden om de andere 3FM-programma's terug te luisteren. Toch bleek dat het geval en waren jullie enthousiast met de start van de 3FM club in 2018. Ik kreeg berichten van leden die het downloaden en dan luisteren in de auto of tijdens het werk, altijd fijn om reacties van jullie te lezen. In het huidge radiolandschap dat zo veel veranderd is met het 3FM uit 2006-2009 is het fijn om terug te gaan naar die periode, niet alleen de dj's waren anders maar ook de muziek brengt me terug naar de computerwinkel waar ik werkte en dagelijks de radio op 3FM stond.

Ik kan niet wachten tot we met downloads aankomen in eind 2009 en begin 2010, want dan zal het aanbod nog groter worden met o.a. MetMichiel, MegaTop 50, 3voor12radio, nachtuitzendingen enz. 

PS: ook bedankt aan  @Radiotrefpunt@Vincent en anderen die het forum draaiende houden om mij een plek te geven de uitzendingen te delen. 👍

Geplaatst

Hee David en Dave

Gaan jullie al die uitzendingen ook nog terug luisteren? En waarom start je dan in 2006 ? Dan hebben jullie nog wel effe te gaan...............................sterkte.

bewerkt door Juul

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.