Geplaatst 17 mei 20231 jr. Populair bericht RNI was nog steeds bezig met testuitzendingen op 244 meter gedurende 17 Mei 1970. Bij deze een hele leuke opname van Mark Wesley die begint met "House of the rising sun" van Frijid Pink en als ik dat nummer op de radio hoorde dan ging de volumeknop van de Philips radio altijd op maximum, hetgeen mijn vader triggerde door een aantal stevige "GVD's" onder aan de trap te uiten zodat ik op zolder wat volume terug zou nemen en gebeurde dat niet 1-2-3, dan gingen de stoppen uit de meterkast en werd het vanzelf wel stil op zolder.....Sweet memories.. En een opname, 17 Mei 1966, van een "nogal drukke" Robbie Dale in de show "Caroline Request hour", welke geruime tijd Robbie's vaste programma was. Deze opname is bewerkt door sommige muzieknummers door "nieuwe opnames" te vervangen maar het Robbie Dale geluid origineel te laten. Toch blijft de sfeer van het programma behouden..... Beide downloads met dank aan de downloadclub in 2003 Veel luisterplezier RNI 17 Mei 1970 - 15:52-16:21 uur - Mark Wesley - 244 meters Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio Caroline South - 17 Mei 1966 - 18:00-18:46 uur - Radio Caroline Request Hour - Robbie Dale Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.