Geplaatst 25 mei 20231 jr. Populair bericht Een Amsterdamse radiopiraat Uit 1984. Radio Octaaf. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 mei 20231 jr. Ja leuk mijn opname. Er staan er nog veel meer bij Roger op de site. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 mei 20231 jr. Auteur Deze opname al 11 jaar in bezit,en kan helaas niet vertellen waar deze vandaan kwam!
Geplaatst 27 mei 20231 jr. Op 26-5-2023 om 11:23 zei Moby: Deze opname al 11 jaar in bezit,en kan helaas niet vertellen waar deze vandaan kwam! En laat ik 'm nou net niet hebben en er heel blij mee zijn, dus bedankt Martin61 en Moby
Geplaatst 27 mei 20231 jr. Populair bericht Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren onder Octaaf staan er nog meer. Heb het hier nog even nagekeken en de datum is wat anders. De opname is het begin van zender 84 met Tinus Bonker. Novenber 1986. Nu met die zender 84 weet ik nu ook hoe dat foute jaartal bij de opname staat. 😅
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.