Geplaatst 6 juni 20231 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Werner Tschoepe. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Mocht één van jullie kunnen uitvinden van welke datum deze opname is, kun je dat dan laten weten?
Geplaatst 7 juni 20231 jr. Populair bericht Ben, leuk om te zien dat er weer nieuw Luxembourg opnames boven water komen! Ik heb deze gisteravond beluisterd. De uitwerking: Radio Luxembourg Top 30 noteringen The Brecker Brothers - East River Patrick Juvet - I Love America nummer 7 in waarschijnlijk de Disco Top 30. Queen - Bicycle Race Donna Summer - MacArthur Park Dan Hartman - Instant Replay Dit zijn noteringen uit de periode oktober/november 1978. Ik denk zelf dat november de juiste maand is, maar dat is niet 100% zeker. Wordt dan 1/8/15/22/29 november. Maar om het zeker te weten is de Disco Top 30 chart nodig i.v.m. de notering van Patrick Juvet. En die heb ik helaas niet. Op het einde van de opname, na het nieuws, start de Power Play van die week. Ik herken deze niet en lijkt niet in deze lijst te staan: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Ik maak er voorlopig het volgende van: Luxembourg-19781100-0003-0102-StuartHenry-StuartHenryShow-Edits-27min Nogmaals dank voor het digitaliseren en delen.
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Op 7-6-2023 om 05:22 zei Vincent: Op het einde van de opname, na het nieuws, start de Power Play van die week. Ik herken deze niet en lijkt niet in deze lijst te staan: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren De powerplay op het einde is volgens mij Ashford & Simpson - It seems to hang on En die staat vreemd genoeg niet in de lijst van radiopedia
Geplaatst 11 juni 20231 jr. De lijst op Radiopedia is niet gecontroleerd. Is ook niet te doen door gebrek aan opnames uit deze periode. Ik heb het zo opgelost: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.