Geplaatst 8 juni 20231 jr. Hallo radiovrienden, Wie weet wat de eindtune is van AVRO's Hollands Glorie op Hilversum III met Krijn Torringa, hier uit een uitzending van november 1989...? Alvast bedankt voor je reactie.
Geplaatst 9 juni 20231 jr. Auteur Haha, als schrijver ervan (samen met Jelle Boonstra) heb ik dat natuurlijk al gedaan... 😉, maar dat wist je natuurlijk al. Ik schrijf dat enkel omdat ik natuurlijk nog steeds graag van iemand een antwoord hoop te krijgen...
Geplaatst 9 juni 20231 jr. Auteur Je zou toch denken dat het Case & the Pressure Group zou zijn, of soortgelijk. Maar (nog) niet gevonden.
Geplaatst 9 juni 20231 jr. Populair bericht De tune is een nummer van The Playboys uit mijn geboortejaar 1969 Benno. Groet, Ger
Geplaatst 9 juni 20231 jr. Goed gedaan jochie! Ik blijk hem gewoon te hebben liggen als MP3. En draait al een tijdje mee in de avondrotatie met instrumentaaltjes vóór het nieuws. 9 juni 20231 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Goedemiddag Harm, Ik probeer de link om te zetten naar een mp3, maar krijg een foutmelding. Zou je misschien de mp3 kunnen plaatsen of naar mij toe te sturen. Alvast heel erg bedankt. Fijne zondag. Vriendelijke groet, Joost Brink
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Op 9-6-2023 om 16:59 zei GKoedam: De tune is een nummer van The Playboys uit mijn geboortejaar 1969 Benno. Groet, Ger Leuk. Paul Natte van de TV2 vormgeving uit 1990.
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Ik kan niet meteen nachecken, maar zouden het the rimshots met soul train part 1 kunnen zijn ?
Geplaatst 11 juni 20231 jr. Download hem hier. Op 11-6-2023 om 12:07 zei radiofan: Goedemiddag Harm, Ik probeer de link om te zetten naar een mp3, maar krijg een foutmelding. Zou je misschien de mp3 kunnen plaatsen of naar mij toe te sturen. Alvast heel erg bedankt. Fijne zondag. Vriendelijke groet, Joost Brink Veel plezier ermee. Harm geeft niet graag wat weg, ik wel 12 juni 20231 jr. bewerkt door de redactie Muziek aanbieden niet toegestaan
Geplaatst 3 juli 20231 jr. Auteur Dank, Ger Koedam, voor je antwoord op deze vraag en dank aan anderen voor vervolg-reacties. Benno
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.