Spring naar bijdragen

Vandaag 53 jaar geleden RNI 10 Juni 1970 Andy Archer

Henk-Anna Loog

Aanbevolen berichten

21 hours ago, Henk-Anna Loog said:

1970 is voor mij een jaar waar ik persoonlijk heel fijne herinneringen aan heb, omdat ik al een paar jaar "met electronica knutselde" had mijn vader voor mij op zolder een leuke kamer gemaakt waar ik me naar hartelust kon uitleven met oude radio's, onderdelen, soldeerbout, bandrecorders, vele  ja vele geluidsbandjes en nog veel meer "onmisbare radio zooi" zodat mijn toenmalige slaapkamer van "kingsize rommelhok" weer naar nette kamer transformeerde . De jaren daarna werd die zolderkamer mijn vaste hobby stek tot 1980 toen ik een eigen flat kreeg en ik daar in notime de kleinste slaapkamer tot mijn "radio mancave" omvormde... hoofdschuddend gade geslagen door mijn toenmalige echtgenote. In die tijd, 10 Juni 1970, was RNI op 244 meter in de lucht en waren mijn favoriete DJ's Carl Mitchell, Spangles Muldoon, Mark Wesley en Andy Archer.

Ik wil met jullie een leuk uur uit die tijd delen (met dank aan Oldies 45) gepresenteerd door Andy Archer, hij draait leuke muziek, waaronder mijn favorieten van CCR, Cat Stevens en Ten Years After. Als je een "HiFi freak" bent die alleen uurtjes wil horen van super kwaliteit dan moet je dit niet downloaden, de geluidskwaliteit van de opname is wat aan de slechte kant en je hoort de Engelse stoorzender erdoor... maar.. als je een echte "anorak" bent dan wil je dit zeker horen en storen die bliepjes en vervorming je niet.

RNI - 10 Juni 1970 - 244 meter 08:15uur-09:15 uur - Live - Andy Archer. (De mp3 naam geeft ook Allen West op, maar Andy is er tot 09:15 uur)

Please login or register to see this link.

Enjoy

Henk Kruize

10 years after.jpg

Beste Henk,

Are you sure of the timings. I have a recording with the time 1826-2115 with Andy Archer standing in for Alan West. The last 10 minutes of your recording are the same as mine (Brontosaurus by The Move and Sally by Gerry Monroe). Besides, Roger Day did the Breakfast Show at this time.

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
extra info
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.