Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht
  Op 21-6-2023 om 15:06 zei Rob Veld:

Ze zoeken nog nieuwslezers Ruud ..............

Rob V.

Dat zal niet meevallen. Ik denk niet dat er iemand is die maar in de schaduw kan staan van de helaas overleden John Ross-Barnard.

Geplaatst
  Op 21-6-2023 om 14:10 zei Robin Westhof:

Niet alleen maar 1970 en 1980.

" Playing the hits of the Pirate Radio Years"

---1960s, 70s & 80s---

'' A Celebration of the great days of 'Pirate Radio' "

1970 en 1980 is voor mij geen Big L.

Geplaatst
  Op 21-6-2023 om 15:22 zei Juul:

1970 en 1980 is voor mij geen Big L.

Zelfs met alleen maar sixties, van voor 14-08 -67,  is het te alle tijden ook alleen maar een remake.

Met ( behalve sixties) ook seventies + eighties oldies is zo'n project nog enigszins commercieel haalbaar.

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Ik zit erover te denken om ernaartoe te gaan. De RSLs rond de eeuwwisseling waren altijd beregezellig en ik heb daar hele leuke mensen ontmoet en contacten opgedaan. Ik vind het bijzonder leuk dat er nu weer zo'n event (of zulke events) worden georganiseerd in de UK. De laatste keer dat ik in de UK was voor een radio events was in 2017. eerst in Harwich en daarna in London. In Harwich heb ik toen Ray Clark twee uur lang op de voet gevolgd met m'n videocamera :) Mijn ervaring is dat je erbij moet zijn om er optimaal van te kunnen genieten en dan maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit welke muziek er gedraaid wordt ;)

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 21-6-2023 om 17:15 zei Ben:

De laatste keer dat ik in de UK was voor een radio events was in 2017. eerst in Harwich en daarna in London.

Op 14 augustus 2017 was ik daar ook samen met ... Hans Hettelder.

2017-08-14-BBCPirateRadioEssex-149.JPG.6ad9d8bc3843159259560c7681e9b9e4.JPG

Geplaatst
  Op 21-6-2023 om 15:06 zei Rob Veld:

Ze zoeken nog nieuwslezers Ruud ..............

Rob V.

In English, 

Lezen lukt nog wel, maar schrijven is lastig. 

• 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.