Spring naar bijdragen

oude opname gedigitaliseerd: Willem van Kooten - Het Steenen Tijdperk

reeltoreel

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei reeltoreel:

Ik vond het op een oude band, dus maar even gedigitaliseerd en Please login or register to see this link. neergezet.

Mocht dit in de verkeerde groep staan, graag verplaatsen.

Mocht dit al eerder beschikbaar gesteld zijn, of anders niet in orde zijn, s.v.p. verwijderen.

Lijkt me leuk, ik ga eens luisteren. 

Weet je ook een uitzenddatum?

Dank

Theo

bewerkt door Theo Jansen
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook een erg leuk programma. Het is inderdaad Theo Stokkink. Ik hoor 'm nu praten met Richard Groothuizen (die onder andere het boek Pop op TV schreef).

Aan het eind van het programma spreekt Theo met Vincent van Engelen en ze spreken over het feit dat Vincent (die in 1966 was begonnen) al meer dan 30 jaar bij de radio werkt. Het programma zou dan uit 1996, 1997 of 1998 kunnen stammen.

bewerkt door Ben
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-6-2023 om 18:45 zei reeltoreel:

Ik heb echt geen idee of er belangstelling is voor dit soort dingen.

Nou reken maar! 
De uitzending die Vincent van Engelen de dag na Theo zou maken, ging trouwens (helaas) niet door omdat er een of andere calamiteit was waardoor de programmering was omgegooid.
Ik ben benieuwd naar wat je nog hebt. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.