Geplaatst 4 juli 20231 jr. Populair bericht De NPO Radio 2 Collecteweek 2018 Podcast is steeds moeilijker te vinden, maar gelukkig had ik hem destijds opgeslagen op een hardeschijf. En bied ze nu aan als download. 1. Collectebonanza - Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis 2. Collectebonanza - Nico Dijkshoorn 3. Vrouwen met Knoppen - Lex Harding 4. Stenders Vroeg - Rob Stenders 5. Collectebonanza - Kees Jansma en Willem van Hanegem 6. Lieve Paul - Paul de Leeuw en Paul van der Lugt 7. MiddenInDeNachtRick - Rick van Velthuysen 8. De Steen en Been Show - Jack Spijkerman 9. Stenders en Van Inkel - Rob Stenders en Jeroen van Inkel
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Op 4-7-2023 om 06:30 zei Vargias: De NPO Radio 2 Collecteweek 2018 Podcast is steeds moeilijker te vinden, maar gelukkig had ik hem destijds opgeslagen op een hardeschijf. En bied ze nu aan als download. 1. Collectebonanza - Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis 2. Collectebonanza - Nico Dijkshoorn 3. Vrouwen met Knoppen - Lex Harding 4. Stenders Vroeg - Rob Stenders 5. Collectebonanza - Kees Jansma en Willem van Hanegem 6. Lieve Paul - Paul de Leeuw en Paul van der Lugt 7. MiddenInDeNachtRick - Rick van Velthuysen 8. De Steen en Been Show - Jack Spijkerman 9. Stenders en Van Inkel - Rob Stenders en Jeroen van Inkel Ik had een paar opnames , maar leuk om het compleet te hebben. Van genoten dat soort radio, ook toen ze op de camping met KWF waren, op 2, in 2019 denk ik, met Rob etc. Dank voor de upload ! blij mee
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.