Geplaatst 29 juli 20231 jr. Populair bericht Enige tijd geleden heb ik mijn foto negatieven opnieuw bij Ben achtergelaten na zijn aanbod deze - na dit jaren geleden al een keer te hebben gedaan - opnieuw te digitaliseren met thans beschikbare betere software. Het eerste resultaat dat spoedig zal worden aangevuld staat hier 95% van de foto's maakte ik zelf, een paar strookjes negatieven heb ik ooit gekregen, van wie precies daar heb ik helaas geen actieve herinnering meer aan. Ben bedankt voor alle inspanningen, ik vind het resultaat prachtig.
Geplaatst 29 juli 20231 jr. Populair bericht Heel mooi is dit, bijzonder om te zien wat software kan met analoge dragers. Theo Taalfout hersteld 30 juli 20231 jr. bewerkt door radio tpot
Geplaatst 30 juli 20231 jr. Populair bericht Foto van Lex Harding met een dame. Dat is Anneke Veenstra. Ik kon geen "comment" plaatsen moest ik "sign up" doen.....................Heb ik geen zin in. Te veel werk en waarom?
Geplaatst 30 juli 20231 jr. Bedankt voor de aankondiging, Douwe. Juul, Flickr staat inderdaad alleen Flickr leden toe opmerkingen te plaatsen. Ik heb de titel van de foto aangepast, dank voor de correctie.
Geplaatst 30 juli 20231 jr. Populair bericht Het zijn inderdaad mooie scherpe foto's. Intussen heb ik foto's DD_CN_39 - DD_CN_052 toegevoegd. Het zijn foto's van de Norderney in de haven in Amsterdam. De foto's zijn door Douwe gemaakt op 19 September 1975.
Geplaatst 30 juli 20231 jr. Populair bericht Op 29-7-2023 om 21:11 zei Albatrosstudio: Enige tijd geleden heb ik mijn foto negatieven opnieuw bij Ben achtergelaten na zijn aanbod deze - na dit jaren geleden al een keer te hebben gedaan - opnieuw te digitaliseren met thans beschikbare betere software. Het eerste resultaat dat spoedig zal worden aangevuld staat hier 95% van de foto's maakte ik zelf, een paar strookjes negatieven heb ik ooit gekregen, van wie precies daar heb ik helaas geen actieve herinnering meer aan. Ben bedankt voor alle inspanningen, ik vind het resultaat prachtig. Top gedaan Ben. Foto’s zien er perfect uit. Douwe dank voor het beschikbaar stellen van de foto’s. 30 juli 20231 jr. bewerkt door Peter van Klei
Geplaatst 31 juli 20231 jr. Populair bericht Dank je, Peter. Foto's DD_CN_438 - DD_CN_451 van 25 Augustus 1980 van Radio Nova in Italië heb ik net toegevoegd.
Geplaatst 31 juli 20231 jr. Populair bericht Ik zie ook de echtgenote van Stan zoals wij bij Veronica haar kenden. Ze heette toen gewoon "Mick". Is dat dezelfde toch? Ik vond nog een foto van haar. Gemaakt in Soundpush tijdens de opname van "U moet wat doen....t'is voor Veronica" in 1971. Micky staat helemaal op rechts. vlnr. Marion Out - techn Jurg van Beem - Corrie Luikinga en Mick Haag. ©Stichting Norderney - Theo Hogenboom 31 juli 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 1 augustus 20231 jr. Populair bericht Ik heb net de foto's DD_CB_026 - DD_CN_038 toegevoegd. Ze zijn door Douwe gemaakt op 4 Augustus 1975 in Playa de Aro met onder andere deze foto van Bert:
Geplaatst 1 augustus 20231 jr. Auteur Populair bericht Op 1-8-2023 om 07:35 zei Ben: Ik heb net de foto's DD_CB_026 - DD_CN_038 toegevoegd. Ze zijn door Douwe gemaakt op 4 Augustus 1975 in Playa de Aro met onder andere deze foto van Bert: Schitterend weer Ben!
Geplaatst 2 augustus 20231 jr. Populair bericht Dank je, Douwe en Ricky. En dan gaan we nu terug naar vrijdagavond 3 September 1976 met foto's van Lex Harding, Adje Bouman en Ferry Maat. Dat zijn de foto's DD_CN_311 - DD_CN_324. Hier een blik in de HIII studio op die avond: 2 augustus 20231 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 augustus 20231 jr. Populair bericht Ook op vrijdag 6 Augustus 1976 was Douwe met fototoestel in de HIII studio. Deel 1 van die serie staat nu on-line en dat zijn foto's DD_CN_244 - DD_CN_257 met onder andere deze foto, gemaakt tijdens het NOS maal: Het album met foto's van Douwe vind je hier 5 augustus 20231 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 augustus 20231 jr. Populair bericht Ik denk dat het kleine jongetje het zoontje van Stan en Mick is. Ik heb in het verre verleden nog wel eens kontakt met hem gehad. Maar tijdens de Veronica tijd was ie nog erg jong. Het kontakt is verloren gegaan. Ik weet nog wel waar hij woonde in 2005. Heb nog wel een tel. nummer uit 2005 maar ik heb geen behoefte om te bellen. En waar Mick toen woonde is Rosas - Spanje. 3 augustus 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 augustus 20231 jr. Auteur Inderdaad Juul. Stan(neke) op deze foto die ik op 4 augustus 1975 maakte. Toen was hij denk ik 6 jaar.
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Populair bericht Wie was eigenlijk mevrouw Klapwijk, die je hoorde bij Veronica? Ik heb net foto's DD_CN_258 - DD_CN_273 on-line gezet met onder andere Ferry, Ad, Lex en mevrouw Klapwijk: Het album met de foto's van Douwe vind je hier 5 augustus 20231 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Populair bericht Mevrouw Klapwijk uit Rotterdam was een trouwe luisteraar van Radio Veronica. Ze nam veel uitzendingen op, deelde die dan weer, schreef met grote regelmaat brieven en stuurde snoep. Haar favoriete dj was Lex Harding en the Beach Boys waren haar favoriete artiesten. Na Veronica heeft ze zich toegelegd op Mi Amigo, ook daar kwam haar naam vaak voorbij. Ze schreef vooral veel naar Marc Jacobs en Ferry Eden. Ergens begin deze eeuw is ze overleden. Op 22 juni 1973 had Klaas Vaak haar aan de telefoon (4min). https://www.mediafire.com/file_premium/m545d4yaqrvnnh0/ groet, Hans
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Populair bericht Kees Schilperoort belde haar ook vaak in z'n nachtprogramma op Veronica als een kandidaat de telefoon niet opnam. Andere luisteraars begonnen dan weer te klagen omdat ze vonden dat Mevr. Klapwijk voorgetrokken werd…
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Populair bericht Inderdaad Hans H. zo is het. Tja mevr. Klapwijk. Zijn nam mijn eerste stukje programma op dat ik opnam met Joost de Draaijer. Ik was net officieel in dienst op 29 november 1967. Dank zij haar heb ik dat memorabele fragment. Enfin we hebben een item in ons archief uit 1970 over wie mevr. Klapwijk nu eigenlijk is - was. Ter ere aan haar............................... ©Stichting Norderney. https://pixeldra.in/u/dgBMnAYt En dit een brief van haar aan Lex en Ad dd. 3sept1973. Ik verbaas mij er nog steeds over dat we zo'n mooi archiefje hebben............................ 4 augustus 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 augustus 20231 jr. Op 4-8-2023 om 08:39 zei Hans Hendriks: Mevrouw Klapwijk uit Rotterdam was een trouwe luisteraar van Radio Veronica. Ze nam veel uitzendingen op, deelde die dan weer, schreef met grote regelmaat brieven en stuurde snoep. Haar favoriete dj was Lex Harding en the Beach Boys waren haar favoriete artiesten. Na Veronica heeft ze zich toegelegd op Mi Amigo, ook daar kwam haar naam vaak voorbij. Ze schreef vooral veel naar Marc Jacobs en Ferry Eden. Ergens begin deze eeuw is ze overleden. Op 22 juni 1973 had Klaas Vaak haar aan de telefoon (4min). https://www.mediafire.com/file_premium/m545d4yaqrvnnh0/ groet, Hans begin 76 was ze al druk aan het schrijven naar Tim Ridder en later ook aan Bart van Leeuwen toen Bart Tim overboord had gegooid.
Geplaatst 5 augustus 20231 jr. Populair bericht Hans, Thijs, Juul en Bert, hartelijk dank voor het delen van jullie informatie over mevrouw Klapwijk. Op 27 December 1975 was Douwe in Sikkerveer een maakte een aantal foto's van en op de MEBOII. Deel 1 daarvan zijn de foto's DD_CN_128 - DD_CN_142. En op één van die foto's staat een mede forumlid: Het album met de foto's van Douwe vind je hier 5 augustus 20231 jr. bewerkt door Ben
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.