Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ben,

Tom Mulder en producer John Eshuis †

screen.jpg

1 uur geleden zei Ben:

Hans, Thijs, Juul en Bert, hartelijk dank voor het delen van jullie informatie over mevrouw Klapwijk.

Op 27 December 1975 was Douwe in Sikkerveer een maakte een aantal foto's van en op de MEBOII. Deel 1 daarvan zijn de foto's DD_CN_128 - DD_CN_142. En op één van die foto's staat een mede forumlid:

Please login or register to see this link.

Ben,

Ik moet steeds naar het begin van je post  om bij "hier" weer op de foto's terecht te komen. Of doe ik iets verkeerd?

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst

Dank je, Juul. Ik heb de tekst onder de foto aangepast (en ook meteen de schittering op het voorhoofd van Tom weggehaald). Ik zal bij elke post van mij de link naar het album op Flickr toevoegen, dank voor je hint.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst

Helaas lukt het niet meer bij al m'n postings maar bij die van de afgelopen dagen heb ik 't bijgezet.

Wie weet de naam van deze Kapitein op de MEBO II?

53094927640_875682c5bb_o.jpg

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
4 uur geleden zei Ben:

Hou het zonder tegenbericht maar op Peter Gijbertsen (Bron; monitor magazine).

Vr.gr. John

bewerkt door Control49
Slordige spelfout in familienaam
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
23 uur geleden zei Ben:

Dank je, John! Ik heb 't aangepast.

Inderdaad Gijsbertsen. Had mij niet meer te binnen geschoten zonder John. Ik zal komende tijd eens door alle foto's lopen om te kijken of ik nog iets kan aanvullen. Maar nu zijn mij beide kinderen aan het verhuizen dus "dan weet je het wel".

bewerkt door Albatrosstudio
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst
9 uur geleden zei Ben:

Helaas lukt het niet meer bij al m'n postings maar bij die van de afgelopen dagen heb ik 't bijgezet.

Naam helaas vergeten. Wel weet ik dat hij in Diever Dr woonde en was samen met zijn echtgenote aanboord. Hans Knot weet de naam van de man.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Ik vind het puur genieten om naar deze foto's te kijken.

Daarbij merk ik voor me zelf op dat ik nu heel anders naar studio foto's kijk dan vroeger.

Nu 'zie' ik ook toestellen staan en waarvoor ze zijn.

Leuk om de ook de technische vooruitgang te zien in de loop der jaren van hoe een tafel er uit moet zien en hoe de opstelling is.

Theo

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst

Dag Ben,

Je kunt toevoegen bij foto  DD-CN261

NOS technicus Joop Berendsen  †

En bij foto: DD-CN221    Joop Plagge - Veronica Music Editions

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Geplaatst (bewerkt)

OK Ben.

Ja Joop B. was een fantastische technicus. Heeft vele tour uitzendingen gedaan vanuit Frankrijk.

En ook vaak de Paul Meijer (Henk Terlingen ) show. 

Stille kracht maar o zo kundig. Is een aantal jaren geleden overleden heel tragisch, hartstilstand in de trein.

bewerkt door Juul
  • Bedankt 1
  • Treurig 2
Geplaatst

Bedankt voor het delen van je foto's, Paul. Morgen komen er uit het archief van Douwe ook nog wat foto's van de Norderney en dan met name ook "de binnenkant".

Vandaag ga ik verder met de set foto's van de VOO en wel foto's DD_CN_230 - DD_CN_243. En daar zie je onder andere deze foto:

53102066958_a7c42d5827_o.jpg

Het album met de foto's van Douwe vind je Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)

De namen vind je op Flickr, Theo. De bovenste man is Danny Thomas (Radio Nova) en de onderste Frits Spits (Ritmeester).

Naam.thumb.jpg.f9debe6664680ab30a01febcd92652e1.jpg

bewerkt door Ben
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Klopt, Theo. En als je, terwijl je op de pagina van de foto bent, op "Show EXIF" klikt wordt er nog meer info zichtbaar zoals de locatie, waar de foto gemaakt is en de naam van de maker (Creator) van de foto.

Geplaatst (bewerkt)
4 uur geleden zei Ben:

Bedankt voor het delen van je foto's, Paul. Morgen komen er uit het archief van Douwe ook nog wat foto's van de Norderney en dan met name ook "de binnenkant".

Vandaag ga ik verder met de set foto's van de VOO en wel foto's DD_CN_230 - DD_CN_243. En daar zie je onder andere deze foto:

Het album met de foto's van Douwe vind je Please login or register to see this link.

In dat busje reed Jos Baker altijd. Werkte niet in dienst van Veronica maar werd betaald door Out. Kwam uit Laren deed "veel" voor de fam. Out. Jos is al heel lang geleden overleden. Erg aardige gozer.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
5 uur geleden zei Ben:

Ik volg het.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6638
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    GroningerFries
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.