Spring naar bijdragen

H3 Top 30 met Joost den Draaijer. Treiterschijf????

Gerrit

Aanbevolen berichten

Toch kan. ik mij herrinneren dat in het openings programma op  6 maart Joost het had over de smashplay bij Waldo de Los Rios. en dit Lees ik. op de site van de nonstop top 50 van mede forum lid Ben.

Although Joost de Draaier presents the new Top 50 show, last week's Top 50 is still used in the International service. However, both services use the new hitpicks, Smash Plays and LP of the week.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Will Stevens:

Het lijkt dus in elk geval duidelijk dat de term 'treiterschijf' uit de koker van Joost komt, zoals waarschijnlijk ook al gold voor 'troetelschijf'.

Precies Gerrit - dat typte ik vanmorgen al naar je via de handel van Golden Radio NL. We hebben een aantal mp3's gehad, die van een partij banden kwamen die door ene Jan (laat z'n achternaam weg) zijn opgenomen en die waren nog nergens terecht gekomen. Hij was zeer dankbaar als er iets mee gedaan zou worden en die heeft gisteren ook meegelezen. Dank je wel Gerrit. Leuk dat ie hier terecht kwam

Groetje,

Martin

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
Op 3-8-2023 om 15:44 zei Albatrosstudio:

Ze waren sowieso nooit voor het publiek. Ik haalde elke week bij mijn platen handelaar zijn enige exemplaar dat hij voor het raam had hangen de afgelopen week.

Ik heb lange tijd zowel de Veronica top 40 als de RNI top 50 opgehaald bij de platenzaken in Bussum. Pro Disco was midden in de Nassaulaan en King Peter om de hoek in de Nassaustraat. Ze hadden van allebei meerdere exemplaren voor het publiek. Na verloop van tijd ben ik daarmee gestopt (stom, stom, stom), maar de laatste van eind augustus heb ik wel opgehaald. De Noordzee top 50 vermeldde in de laatste top 50 niet de top 50 platen, maar er stond een afscheidstekst in het frame.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Ben:

Inderdaad, Rink.

Dat is 'm Ben. Dank je wel.
Die van mij liggen ergens in een doos op zolder, maar ik bewaar teveel en kan 'm niet snel vinden.
Met de top 40 ben ik in 1970 of 1971 begonnen, met de top 50 zou ik zo maar eens in 1971 begonnen kunnen zijn. 

bewerkt door Rink Hof
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rink Hof:

Dat is 'm Ben. Dank je wel.
Die van mij liggen ergens in een doos op zolder, maar ik bewaar teveel en kan 'm niet snel vinden.
Met de top 40 ben ik in 1970 of 1971 begonnen, met de top 50 zou ik zo maar eens in 1971 begonnen kunnen zijn. 

Welnu Rink,

"op naar de zolder" want waar bewaar je het anders voor?   "now is the time you're waiting for" riep Robbie Dale altijd in onze Majorca programma's.

• Vind ik leuk 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-8-2023 om 13:35 zei Gerrit:

In de Goldenradio club van Martin wordt vandaag een Top 30 aangeboden met Joost den Draaijer.

Please login or register to see this link.

Deze Top 30 met Joost den Draaijer is 22 januari 1971 uitgezonden ts 16.00-18.00 uur op H3,

Discussie welkom!

Groeten,

Gerrit

Ik was 3-8 nog op vakantie en kom deze nu tegen: mag de opname nog een keertje?

PS: de Troetelschijf was er in januari 1971 nog niet, dus kon Joost daar niet op varieren volgens mij. Tenzij intern al over die H3-schijf (begonnen op 6 maart, tegelijk met RNI) in januari al werd gesproken. 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6626
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    frank.delplace
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.