Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Door de video's die Alex plaatst over de Mebo in Slikkerveer moest ik denken aan een geluidsopname die ik van tv maakte waarvan ik mij afvraag of hier ook beeld van is.

791. VOO television about Radio Mi Amigo 25‑8‑76    13’

Geplaatst

Normaal gesproken kijk ik dan eerst bij B&G maar volgens mij is er van de PO VOO niks bij B&G te vinden. De enige mogelijkheid zou dan zijn wanneer iemand het op een videoband zou hebben opgenomen. Maar videorecorders waren toen nog niet zo dik gezaaid.

Geplaatst
  • Populair bericht
  Op 3-8-2023 om 19:01 zei Ben:

Normaal gesproken kijk ik dan eerst bij B&G maar volgens mij is er van de PO VOO niks bij B&G te vinden. De enige mogelijkheid zou dan zijn wanneer iemand het op een videoband zou hebben opgenomen. Maar videorecorders waren toen nog niet zo dik gezaaid.

Het VOO beeld materiaal is rond 2007 door B&G overgedragen aan Veronica Holding, samen met de apparatuur om het op af te spelen. De aula op de Larixlaan in Hilversum stond er aardig vol ermee. 

Geplaatst
  Op 3-8-2023 om 13:17 zei Albatrosstudio:

Door de video's die Alex plaatst over de Mebo in Slikkerveer moest ik denken aan een geluidsopname die ik van tv maakte waarvan ik mij afvraag of hier ook beeld van is.

791. VOO television about Radio Mi Amigo 25‑8‑76    13’

is dat de keer dat Frank VD Mast in het donker in beeld kwam?

Geplaatst

hier was ik aan het twijfelen of het 17 augustus 77 was dat Frank te zien (?) was of eerder. Met dank voor je reactie DD 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.