Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Ruud Doets is op 81 jarige leeftijd overleden. Hij werd vooral bekend door de stranding van de Norderney van Radio Veronica op 2 april 1973 afscheid nam van de luisteraars.Ik wil de familie veel sterkte toe wensen.
Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Ruud Doets onverbrekelijk verbonden met Veronica vanaf zee. Zonder boord geen Veronica. Rust zacht.
Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Op 10-8-2023 om 08:07 zei Lokeend: Ruud Doets is op 81 jarige leeftijd overleden. Hij werd vooral bekend door de stranding van de Norderney van Radio Veronica op 2 april 1973 afscheid nam van de luisteraars.Ik wil de familie veel sterkte toe wensen. https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/65295-ruud-doets-overleden/
Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Populair bericht Het zat er natuurlijk aan te komen, langzaam wegglijden in je dementie. Een aimabele man, kan niet anders zeggen. Wat weinig mensen weten is dat mijn radionaam is afgeleid van zijn naam en die van Hans van Velzen. Het zal 1975 geweest zijn dat ik met mijn eerste illegale radiozender een pseudoniem moest verzinnen. Ik vond het altijd intrigerend wanneer de nieuwslezer aan boord opende met de zin 'Techniek Ruud Doets, dit is (naam nieuwslezer)'. Met de voor- en achternaam van beide technici ontstond 'Ruud van Velzen' een naam die ik decennia lang gebruikt heb en waar zelfs gezongen jingles van zijn. Weer veel later had ik de gelegenheid om met beide heren tijdens een personeelsreünie op de foto te gaan. Links Ruud Doets, rechts Hans van Velzen. Foto: Niels Zack 10 augustus 20231 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Populair bericht Ruud heeft tot het laatst op z'n kamer naar onze stream met oude programma's geluisterd.
Geplaatst 10 augustus 20231 jr. Gecondoleerd voor de nabestaanden en sterkte met dit verlies. Wederom is ons een Icoon ontvallen
Geplaatst 11 augustus 20231 jr. Walter Galle blikt terug op Ruud in zijn programma vrijdag 11 augustus tussen 16 en 18u op kl85.net
Geplaatst 11 augustus 20231 jr. Erg heel erg inderdaad wat een icoon,ik heb vele malen dat filmpje gezien van hem tijdens de stranding.veel sterkte voor de nabestaanden.
Geplaatst 14 augustus 20231 jr. Hallo allemaal, Ja heel erg triest het overlijden van Ruud. We komen allemaal in de leeftijd dat we dingen gaan mankeren. Sterkte aan de familie Dyo Aussieland
Geplaatst 14 augustus 20231 jr. Op 10-8-2023 om 10:59 zei Piet van der Vooren: https://www.radiotrefpunt.nl/forums/topic/65295-ruud-doets-overleden/ Je link komt uit in dit topic Piet. Theo
Geplaatst 14 augustus 20231 jr. Op 14-8-2023 om 05:59 zei radio tpot: Je link komt uit in dit topic Piet. Theo Dat was eerst een ander topic, Theo. Maar Vincent heeft beide topics nu samengevoegd. Piet.
Geplaatst 24 augustus 20231 jr. Populair bericht Ik kreeg van een vriendin die in Egmond woont een link doorgestuurd naar de dorpskrant van Egmond waarin aandacht voor Ruud Doets. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 1 ff doorbladeren. naar pagina 2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deel 2 pagina 5+ 8
Geplaatst 4 oktober 20231 jr. Vandaag in de Volkskrant in de rubriek Het Eeuwige Leven een eerbetoon aan Ruud Doets. Nico.
Geplaatst 4 oktober 20231 jr. Populair bericht De laatste man op radioschip Veronica trotseerde windkracht 12 als de rust zelve (volkskrant.nl) Mooi stuk over Ruud in de Volkskrant vandaag ! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 4 oktober 20231 jr. bewerkt door Jaap De Vries toevoeging pdf
Geplaatst 4 oktober 20231 jr. Op 4-10-2023 om 08:53 zei Jaap De Vries: De laatste man op radioschip Veronica trotseerde windkracht 12 als de rust zelve (volkskrant.nl) Mooi stuk over Ruud in de Volkskrant vandaag ! Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Wie is de auteur Jaap Visser? Piet.
Geplaatst 4 oktober 20231 jr. Inderdaad Jaap Visser. En betrap hem op een fout. De Norderney sloeg niet los in januari 1973 maar jij en ik weten dat het op 2 april was. Maar ja, zo gaat dat tegenwoordig met journalisten. Als je het nou niet kon terug zoeken zou ik zeggen........... Maar een opleiding op het gymnasium - Leiden zegt dus niks. Maar dit is onzorgvuldig! Ik heb de VKS maar een mail gestuurd. 4 oktober 20231 jr. bewerkt door Juul
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.