Geplaatst 6 september 20231 jr. Populair bericht Van de Golden Radio NL server Destijds met veel plezier naar geluisterd FreewaveRadioShowaug1979-deel6-1 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren FreewaveRadioShowaug1979-deel6-1A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren FreewaveRadioShowaug1979-deel6-2 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren FreewaveRadioShowaug1979-deel6-2A Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 8 september 20231 jr. Populair bericht Prachtig trio Wil van der Enden (Jelle Knot) Paul Peters (Paul de Haan) en Ton Vogt (Hans Knot). We hebben er veel plezier mee gehad
Geplaatst 8 september 20231 jr. Populair bericht Op 8-9-2023 om 11:00 zei hans knot: Prachtig trio Wil van der Enden (Jelle Knot) Paul Peters (Paul de Haan) en Ton Vogt (Hans Knot). We hebben er veel plezier mee gehad Op 8-9-2023 om 11:00 zei hans knot: Prachtig trio Wil van der Enden (Jelle Knot) Paul Peters (Paul de Haan) en Ton Vogt (Hans Knot). We hebben er veel plezier mee gehad Onvergetelijk Hans. Nolan met een kilowatt op 270 middengolf vanuit de boerderie van zien pa in Harpel, nabij Vlagtwedde. Er liep een kanjer van een Duitse herder op het erf die aangaf benen te eten, benen van mensen. Dus maar even honken op de toeter van de auto, was in die tijd een donkerblaauwe Ford Taunus 1600 op gas, mijn eerste lease auto in de artsenbezoekerij. Deze roeping duurde tot 2015, de radioerij gaat tot op heden door. Op klomp'n kwam Pa van Jacob het erf op en stuurde de hond weg. Hier is Jacob en hij wees op de schuur. En ja daar was Jacob bezig zijn middengolforgel verder op te voeren naar 1,5 kw. Uiteindelijk deed hem dat de das om, uit de Randstedelijke bubbel kwamen met getrokken revolvers opsporingsdiender en Rijkspolitie, volkomen mesjokke. Jacob was vredelievend liefhebber van betonmuziek en dikke middengolfzenders. Het zullen diezelfde paljassen wel zijn geweest die in De Hoag keer op keer Hofstad en Centraal uit de lucht haalden. Einde Nolan. De naam Nolan was minder ingewikkeld dan je denkt, het stond op de achterkant van zijn helm die hij op had op de plof , ding was opgevoerd en liep 95 km per uur. Helaas is Jacob enkele jaren geleden te jong en te vroeg overleden.
Geplaatst 8 september 20231 jr. Leuk die opnames maar net als de brommer van Jacob te snel liep loop dit ook echt te snel. Ik ga het maar wee even op snelheid zetten.
Geplaatst 9 september 20231 jr. Auteur Op 8-9-2023 om 11:00 zei hans knot: Prachtig trio Wil van der Enden (Jelle Knot) Paul Peters (Paul de Haan) en Ton Vogt (Hans Knot). We hebben er veel plezier mee gehad Dat is ook te horen aan het enthousiasme en hoe leuk het klinkt
Geplaatst 20 september 20231 jr. Ik ben vergeten tijdig te downloaden, ik durf het bijna niet te vragen maar kan het nog een keer worden aangeboden? Mijn dank. Paul de Haan
Geplaatst 20 september 20231 jr. Hier zijn ze, Paul Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Jan
Geplaatst 20 september 20231 jr. Op 20-9-2023 om 12:48 zei jan227: Hier zijn ze, Paul Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Jan Hartelijk dank Jan. Groet Paul.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.