Geplaatst 9 september 20231 jr. Populair bericht Onlangs ben ik begonnen met de re-decoratie van mijn "radio hok" en aan de wand hangen nu diverse posters die ik al sinds mijn pubertijd in bezit heb. Ik ben altijd een bewaarkont geweest, mijn moeder zei ooit "Henk, een hamster kan nog wat van je leren...", dus heb ik nog veel van die leuke dingen...... op eentje na... Een poster uit het blad "PopFoto" uit 1971 en dan eentje van Shocking Blue. Deze is verloren gegaan bij mijn laatste verhuizing (1987) toen er een paar dozen naar de stort zijn gegaan wat helemaal niet de bedoeling was. Ik heb al van alles geprobeerd, Marktplaats, beurzen etc om deze poster te vinden.. resultaat... noppes, nada niks. Misschien is er onder de forumleden nog iemand die 'm heeft en 'm aan mij wil doneren???? Eeuwige dankbaarheid krijg je dan van mij!!!!!! Het gaat om onderstaande poster, enkel deze en geen andere... Ik wacht af... niet geschoten is altijd mis. Groet Henk Kruize
Geplaatst 9 september 20231 jr. Populair bericht Ik had ook zo'n soort poster maar die zat op een gegeven moment onder de vlekken...
Geplaatst 9 september 20231 jr. Heel herkenbaar Harm 😇 Ik had iets van Jerney Kaagman aan het plafon hangen. Tja jong en op ontdekkings reis. Helaas kan ik Henk niet helpen aan de gezochte poster, ik herken hem wel! Dat je dat bewaard hebt, ik heb er niets meer van van uit de die jaren. Theo
Geplaatst 9 september 20231 jr. Op 9-9-2023 om 12:26 zei Henk-Anna Loog: Onlangs ben ik begonnen met de re-decoratie van mijn "radio hok" en aan de wand hangen nu diverse posters die ik al sinds mijn pubertijd in bezit heb. Ik ben altijd een bewaarkont geweest, mijn moeder zei ooit "Henk, een hamster kan nog wat van je leren...", dus heb ik nog veel van die leuke dingen...... op eentje na... Een poster uit het blad "PopFoto" uit 1971 en dan eentje van Shocking Blue. Deze is verloren gegaan bij mijn laatste verhuizing (1987) toen er een paar dozen naar de stort zijn gegaan wat helemaal niet de bedoeling was. Ik heb al van alles geprobeerd, Marktplaats, beurzen etc om deze poster te vinden.. resultaat... noppes, nada niks. Misschien is er onder de forumleden nog iemand die 'm heeft en 'm aan mij wil doneren???? Eeuwige dankbaarheid krijg je dan van mij!!!!!! Het gaat om onderstaande poster, enkel deze en geen andere... Ik wacht af... niet geschoten is altijd mis. Groet Henk Kruize Je kan van de bijgeleverde afbeelding toch een poster maken?
Geplaatst 10 september 20231 jr. Op 9-9-2023 om 19:10 zei PowerMusic: Je kan van de bijgeleverde afbeelding toch een poster maken? Inderdaad, je kan gaan met de foto naar een goeie fotograaf en laten afdrukken op de gewenste grootte zonder in te boeten op de kwaliteit.
Geplaatst 10 september 20231 jr. Je hebt het over een fotoreproductie maar dat is de vraag niet. Los van het feit dat je met dit 72 dpi foto'tje niet veel verder komt...
Geplaatst 10 september 20231 jr. Om de jpg uit de posting van Henk op Posterformaat te kunnen afdrukken zonder dat het blokkerig wordt dient de foto nog wel wat groter te worden. Als test heb ik 'm even door Topaz Photo AI gehaald. Dan worden de gezichten wel erg gladjes maar zowel lengte als breedte zijn nu wel 4x groter dan in het origineel. Het gaat meer op een tekening lijken. 10 september 20231 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 10 september 20231 jr. Auteur bedankt Ben, Komende dagen ga ik het proberen. Bedankt voor het mee werken. Fijne Zondag Henk
Geplaatst 10 september 20231 jr. Op 10-9-2023 om 11:46 zei Ben: Om de jpg uit de posting van Henk op Posterformaat te kunnen afdrukken zonder dat het blokkerig wordt dient de foto nog wel wat groter te worden. Als test heb ik 'm even door Topaz Photo AI gehaald. Dan worden de gezichten wel erg gladjes maar zowel lengte als breedte zijn nu wel 4x groter dan in het origineel. Het gaat meer op een tekening lijken. Maar is wel heel erg mooi geworden Ben !
Geplaatst 11 september 20231 jr. Populair bericht Ik heb net ff op zolder gekeken tussen m'n popfoto's (de temperatuur liet het weer toe). De poster zat in de Juli 1971 (nr 329) editie. Het blad heb ik, maar helaas zonder poster. Overigens zag ik dat je bij Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren pdf's per jaargang van Popfoto kunt bestellen (op DVD) en dat is inclusief de posters. Mogelijk wist je dat al? Ik vermoed dat de scan van de poster hierboven van die website komt. Ik heb 'm daar gedownload en nog wat groter gemaakt (hoogte en breedte ieder 6x groter).
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.