Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 minuten geleden zei Juul:

Het was hoog zomer en Tom Collins bracht een bezoek aan de Mi Amigo. Datum weet ik niet. Ik denk 1973-1974. Lex Harding maakte de foto. Maar wie zijn de andere twee ?

Ja volgens mij is de middelste inderdaad Peter Chicago.

Tom was er goed op gekleed als dit hoog zomer was met z'n winterjas.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei Juul:

Het was hoog zomer en Tom Collins bracht een bezoek aan de Mi Amigo. Datum zou wel eens 3  juni 1974 kunnen zijn. Lex Harding maakte de foto.

Maar wie zijn de andere twee ?

Juul

75   -  Tom C a:b Caroline kopie.jpg

Het weer in Nederland op 3 juni 1974: "Het weer op 3 juni 1974 was gematigd in Nederland. De gemiddelde temperatuur was 13,6 °C en de gevoelstemperatuur was 13,3 °C. De minimum temperatuur was 6,9 °C en de maximum temperatuur 17,8 °C. De zon scheen 5,7 uur en er viel 7,7 mm neerslag verspreid over 7,6 uur".

Dus het was wellicht niet op 3 juni 1974, of Tom had gelijk met z'n jas... 🙂

Piet.

bewerkt door Piet van der Vooren
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst

Het gekke is dat ik heb dus gekeken op welke data we aan boord waren en live uitzonden. En dit was tijdens de start van "Veronica moet aan land'.

Maar goed, het ging mij om de namen. Nu de andere nog.

screen 23.jpg

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
6 uur geleden zei Juul:

Het was hoog zomer en Tom Collins bracht een bezoek aan de Mi Amigo. Datum zou wel eens 3  juni 1974 kunnen zijn. Lex Harding maakte de foto.

Maar wie zijn de andere twee ?

Juul

75   -  Tom C a:b Caroline kopie.jpg

Zojuist zei Marinebroadcasters:

Kapitein Taal.

6 uur geleden zei Juul:

Dank Heren.

Tja, typies Collins..........................

Tja....typisch Juul zo'n opmerking ...losse flodder, schot voor de boeg over Tom. Maar verklaar dan verder over dat " typies". 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Marinebroadcasters:

Kapitein Taal.

Tja....typisch Juul zo'n opmerking ...losse flodder, schot voor de boeg over Tom. Maar verklaar dan verder over dat " typies". 

Ja, Paul, ik geef nu toe dat ik de "typies" opmerking beter voor mijzelf had kunnen houden. Insiders- oud collega's maar die zitten hier niet, weten precies wat ik bedoel.

Maar ik begrijp nu dat jij erg nieuwsgierig geworden bent. Ik ga dat niet voor je oplossen.

Oh, ja, dank voor de naam van de kapitein.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 10-9-2023 om 13:09 zei Juul:

Het gekke is dat ik heb dus gekeken op welke data we aan boord waren en live uitzonden. En dit was tijdens de start van "Veronica moet aan land'.

Maar goed, het ging mij om de namen. Nu de andere nog.

screen 23.jpg

3 juni 1974 viel op een maandag, Juul. Klopt dat?

Piet.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
Op 10-9-2023 om 20:57 zei Juul:

Ja, Paul, ik geef nu toe dat ik de "typies" opmerking beter voor mijzelf had kunnen houden. Insiders- oud collega's maar die zitten hier niet, weten precies wat ik bedoel.

Maar ik begrijp nu dat jij erg nieuwsgierig geworden bent. Ik ga dat niet voor je oplossen.

Oh, ja, dank voor de naam van de kapitein.

Geen nieuwsgierigheid maar meer een kwestie van wie A zegt moet ook B zeggen en toelichten of het achterwege laten. Ik ben nooit geinteresseerd geweest in het wel en zeker niet het wee van deejays van welk station dan ook. Uitleg over de interne arbeidsverhoudingen bij Veronica 60-74 gaan ons niet aan. Hoeft ook niet over geschreven te worden. Voor mensen die er in die tijd werkten was het een baan zoals alle andere. 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
13 uur geleden zei Juul:

Ja want toen waren we aan boord.

De start van de programma's in het kader van de actie "Veronica moet aan land" begonnen inderdaad live vanaf boord. Dat liep van zaterdag 1 juni tot maandag 3 juni.

Ondertussen werd er op locatie programma's opgenomen en die werden dan enkele dagen later uitgezonden. Dat zou dan op deze wijze de hele maand juni 1974 voortduren. 

Gerard

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6646
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Alfred
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.