Geplaatst 8 oktober 20231 jr. Op 8-10-2023 om 07:31 zei Ben: Ik heb gisteravond nog een filmpje op YT gezet van een gesprek tussen Daniël Dekker en Jurre Bosman over "vroeguh". Daniël verteld dat de oudste opname van hemzelf, die bij B&G beschikbaar is, uit 1992 komt. Zelf heb ik nog opnamen van 'm uit 1990 en mogelijk zijn er leden van dit forum die nog oudere opnamen van 'm hebben. Ook heb ik gisteren nog een aantal foto's van het retro Radio event in de Gooische Brink op Flickr gezet: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Gisteren heb ik ook gekeken en idd die kwam ik tegen - moet 'm nog zien. Dan stond ie er nog heel kort op. Bedankt iedereen voor de leuke foto's en video's. Groetje, Martin
Geplaatst 8 oktober 20231 jr. Op 8-10-2023 om 18:11 zei radio tpot: En voor het handen schudden 👍 Theo Jij ook, Theo! Leuk om je ontmoet te hebben.
Geplaatst 8 oktober 20231 jr. leuk Ben moet zeggen het was leuk radio kijken afgelopen week van 12 tot 18 hier thuis en je herkend alles weer .Was een paar keer in de radio 3 studio dus herkenning allom hier .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.