Spring naar bijdragen
Wat fijn dat je Radiotrefpunt bezoekt! Dank daarvoor. Het onderhoud en beheer van de community kost geld. Help ons hiermee. Steun Radiotrepfunt en doneer. Alvast bedankt. ×

Aanbevolen berichten

• 2 months later...
Geplaatst
37 minuten geleden zei Marinebroadcasters:

Hartelijk dank. Ik weet, je mag een gegeven paard niet....., maar kan het zijn dat het een "tikkie" te snel loopt? 

Dat geld alleen voor Stan Haag de rest valt mee dacht ik.

Geplaatst
Op 6-1-2024 om 20:08 zei PowerMusic:

Dat geld alleen voor Stan Haag de rest valt mee dacht ik.

Ik heb het via de Windows Media Player even afgespeeld. Dat geeft de mogelijkheid het iets langzamer te laten lopen. Ik doe het op mijn gehoor en als referentie de nieuwsjingle. Daarbij hoor je gemakkelijk of iets te snel of langzaam loopt.

Geplaatst
7 minuten geleden zei PowerMusic:

in deze meteen in het eerste uur.

Please login or register to see this link.

Ik zie dat ik dan minstens 15 min moet downloaden. Die ik niet..........

Geplaatst (bewerkt)
20 minuten geleden zei Juul:

Ik zie dat ik dan minstens 15 min moet downloaden. Die ik niet..........

Daar kan ik niets aan doen :) helaas, maar ik wil wel kijken of ik  de snelheid kan aanpassen zo moeilijk is dat  niet maar daar was mijn aandacht niet op gevestigd gisteren het  ging mij om de zendersluiting die er tussen zat. Het uur duurt 58:45 dus de tijdsduur  klopt dan wel ongeveer.

bewerkt door PowerMusic
Geplaatst
Op 7-1-2024 om 22:22 zei PowerMusic:

Nou voor de liefhebbers heb ik de snelheid van het uur met Stan aangepast en even losgeknipt van de rest.

Please login or register to see this link.

Om te beginnen natuurlijk dank voor de upload, maar deze kan niet anders dan te langzaam, lopen, omdat de tijd tussen twee tijdseinen 1 uur en 2 minuten is. 

Edwin

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst
6 uur geleden zei rauhfaser:

Om te beginnen natuurlijk dank voor de upload, maar deze kan niet anders dan te langzaam, lopen, omdat de tijd tussen twee tijdseinen 1 uur en 2 minuten is. 

Edwin

Tja, dat was mij ook opgevallen maar als je naar het origineel luistert klinkt ie echt te snel.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Onlangs hier

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      6673
    • Meest online
      3025

Nieuwste lid
    Wim Roelfsema
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.