Geplaatst 23 december 20231 jr. Op 23-12-2023 om 14:04 zei Piet van der Vooren: Zat op 602 kHz geen steunzender van de BBC? Dacht pas later met de lokale/regionale commerciële radiostations in Kent.
Geplaatst 23 december 20231 jr. Geachte heer Albatrosstudio, Mag ik U langs deze weg zeer hartelijk danken voor uw prachtige bijdrage. Met vriendelijke groet Ruud
Geplaatst 23 december 20231 jr. Op 23-12-2023 om 14:04 zei Piet van der Vooren: Zat op 602 kHz geen steunzender van de BBC? Piet. boekje (nou ja, bijna een losbladig systeem...) uit 1973 er bij gepakt: Lyon 150/250 kW France Inter Karl-Marx-Stadt (DDR) 5 kW Berliner Rundfunk Diedrichshafen (DDR) 10 kW Radio DDR 1 en nog enkele in het midden oosten Er zat toen geen Britse zender op.
Geplaatst 23 december 20231 jr. Op 23-12-2023 om 17:13 zei Albatrosstudio: Ondanks dat je toon me niet helemaal bevalt Ik mis op de inventarislijst de Heathkit freq. teller. Had iemand denk ik al "geleend". Op 23-12-2023 om 20:32 zei Juul: Ik mis op de inventarislijst de Heathkit freq. teller. Had iemand denk ik al "geleend". Ik moet mijzelf even corrigeren. Hij staat bij "regietafel'..............Ik had even door moeten lezen. "senioren momentje" dus 23 december 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 24 december 20231 jr. Op 23-12-2023 om 20:32 zei Juul: Ik mis op de inventarislijst de Heathkit freq. teller. Had iemand denk ik al "geleend". --------------- Ik moet mijzelf even corrigeren. Hij staat bij "regietafel'..............Ik had even door moeten lezen. "senioren momentje" dus Och, dat soort momentjes heb ik mijn hele leven al, Juul. Hoef ik geen senior voor te zijn 🙂 (wat ik intussen ook al aardig ben, vroeger had ik pensioen gehad, nu moet ik nog ff wachten)
Geplaatst 24 december 20231 jr. Op 23-12-2023 om 20:32 zei Juul: Ik mis op de inventarislijst de Heathkit freq. teller. Had iemand denk ik al "geleend". Ik moet mijzelf even corrigeren. Hij staat bij "regietafel'..............Ik had even door moeten lezen. "senioren momentje" dus Waar zijn die spullen gebleven , bij de Stichting? 2 Akai s hebben bij mij nog in de opslag gestaan.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.