Geplaatst 11 december 20231 jr. Populair bericht Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 december 20231 jr. Op 11-12-2023 om 05:34 zei Roel Dickse: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 3 oktober 1974 was de eerste uitzenddag van de TROS op Hilversum 3. De TROS nam de Veronica top 40 en de Tipparade over en Ferry maat bracht de Soulshow mee van Radio Noordzee. Een feest van herkenning zou je denken, maar ik vraag me af hoe de luisteraars van toen dit hebben ervaren. Was dit enigszins een compensatie voor het verlies van de pas verdwenen zeezenders? Anderzijds kan ik me voorstellen dat het een verademing was. Vooral met Poster ben ik heel blij. Was dit daadwerkelijk de allereerste Poster die door de TROS werd uitgezonden, of liep het programma al voor oktober 1974? In ieder geval reuze veel dank Roel.
Geplaatst 11 december 20231 jr. Is het vervolg van de zes delige Stones serie toevallig ook beschikbaar?
Geplaatst 11 december 20231 jr. Op 11-12-2023 om 11:54 zei Bart Van Peer: Vooral met Poster ben ik heel blij. Was dit daadwerkelijk de allereerste Poster die door de TROS werd uitgezonden, of liep het programma al voor oktober 1974? zie onderstaande link Poster bestaat al sinds oktober 1972. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 december 20231 jr. Op 11-12-2023 om 11:54 zei Bart Van Peer: 3 oktober 1974 was de eerste uitzenddag van de TROS op Hilversum 3. Bart, In deze zin ontbreekt het woordje "complete" uitzenddag, Want de TROS was er natuurlijk al veel eerder op Hilversum 3. De eerste uitzendingen dateren al weer van oktober 1966. Gerard
Geplaatst 12 december 20231 jr. Populair bericht Op 11-12-2023 om 11:54 zei Bart Van Peer: Vooral met Poster ben ik heel blij. Was dit daadwerkelijk de allereerste Poster die door de TROS werd uitgezonden, of liep het programma al voor oktober 1974? Dag Bart, en andere geinteresseerden, dit zijn de Posters die ik heb van voor oktober 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Edwin
Geplaatst 12 december 20231 jr. Op 12-12-2023 om 09:24 zei rauhfaser: Dag Bart, en andere geinteresseerden, dit zijn de Posters die ik heb van voor oktober 1974. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren groet, Edwin Dag Edwin, Hartelijk dank voor de uitzendingen van Poster uit 1973-74. Dit had ik echt niet verwacht, maar ben er heel blij mee. De vraag is wanneer ga ik dit allemaal beluisteren?
Geplaatst 14 december 20231 jr. Populair bericht Op 11-12-2023 om 11:54 zei Bart Van Peer: 3 oktober 1974 was de eerste uitzenddag van de TROS op Hilversum 3. De TROS nam de Veronica top 40 en de Tipparade over en Ferry maat bracht de Soulshow mee van Radio Noordzee. Een feest van herkenning zou je denken, maar ik vraag me af hoe de luisteraars van toen dit hebben ervaren. Was dit enigszins een compensatie voor het verlies van de pas verdwenen zeezenders? Anderzijds kan ik me voorstellen dat het een verademing was. Vooral met Poster ben ik heel blij. Was dit daadwerkelijk de allereerste Poster die door de TROS werd uitgezonden, of liep het programma al voor oktober 1974? In ieder geval reuze veel dank Roel. Hier is nog een aanvulling op de allereerste TROS donderdag, die liep van 6.00 uur op donderdag tot 05.00 uur op vrijdag, eindigend met Nachtwacht tussen 01.00 en 05.00 uur. (Met een uurtje NOS van Joost er tussen om 18.00 uur). Om middernacht, dus op 4 oktober 1974, had Hugo van Gelderen zijn vaste uurtje met (vooral) LP werk. Deze keer draait hij ook wat nieuwe singles, omdat hij daar vanwege al die tip- en hitparades die hijzelf bij de TROS had binnengeharkt overdag geen tijd meer voor had. Het gaat alle kanten op, van Nederlandstalig (Conny Vandenbos) tot progrock (Randy Pie). En hij bedankt het nieuwe TROS-team (Ferry, Ad, Juul (verkeerd uitgesproken achternaam), Tom/Klaas, Gerard, Annie) voor hun inzet. Hugo van Gelderen Show 4-10-1974, 00.00-01.00 uur. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Veel plezier! Edwin 14 december 20231 jr. bewerkt door rauhfaser
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.