Geplaatst 12 december 20231 jr. Op Mediumwave.info lees ik dat de 1368 kHz zender van Manx radio kuren vertoont. Deze zender wordt 1 weekend per maand gebruikt voor de Radio Caroline North uitzendingen. Tevens staat er dat de investering voor een nieuwe MG zender het niet meer waard is. Betekent dit het einde van Radio Caroline North, als de zender definitief kapot gaat? Of zal Caroline North daar op DAB+ verder gaan? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 december 20231 jr. Dat zou heel jammer zijn. Het is een mooie schone frequentie en ik luister regelmatig naar het signaal 1368 kHz (geeft ook een beetje het RNI-1367kHz gevoel 🙂 ) Is bijna continue in het Westen van NL te ontvangen.
Geplaatst 13 december 20231 jr. Op 12-12-2023 om 17:58 zei Rink Hof: Op Mediumwave.info lees ik dat de 1368 kHz zender van Manx radio kuren vertoont. Deze zender wordt 1 weekend per maand gebruikt voor de Radio Caroline North uitzendingen. Tevens staat er dat de investering voor een nieuwe MG zender het niet meer waard is. Betekent dit het einde van Radio Caroline North, als de zender definitief kapot gaat? Of zal Caroline North daar op DAB+ verder gaan? Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beetje lul verhaal, ze willen gewoon van die middengolf af. Je kan een zender gewoon repareren, hoeft geen nieuwe te kopen.
Geplaatst 13 december 20231 jr. Op 13-12-2023 om 18:02 zei ruudam: Beetje lul verhaal, ze willen gewoon van die middengolf af. Je kan een zender gewoon repareren, hoeft geen nieuwe te kopen. Inderdaad, gewoon repareren. Stelt niets voor. Is het al gelukt met jouw zendertje op 1467 kHz? Dat is zo'n laag vermogen dingetje, dus dat is nog eenvoudiger...
Geplaatst 13 december 20231 jr. Op 13-12-2023 om 18:02 zei ruudam: Je kan een zender gewoon repareren Ja hoe staat het met jouw leen zender Ruud? Ik voeg een schema van een lowpas filter bij, deze er achter zetten en klaar ben je. Theo
Geplaatst 14 december 20231 jr. Zender staat al die tijd bij de reparateur. Er is veel kaput, fet s, ics, sporen weg end. Vermogens regeling was defect, dat is ook beveiliging, en heeft zichzelf opgeblazen. De reparateur heeft helaas weinig tijd. Maar dank voor jullie hul p.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.