Geplaatst 14 december 20231 jr. Populair bericht Omdat er de laatste dagen zoveel TROS H 3-materiaal uit de begintijd is geplaatst, wil ik niet achterblijven. Naast het LP-programma van Hugo van Gelderen uit 1974 dat ik al onder het 3 oktober-draadje heb geplaatst, zie daar, twee opnamen uit mijn eigen collectie, dwz gekregen van een liefhebber die niet bij dit forum is betrokken. Ik plaats ze met zijn toestemming. Eén Sesjun uit januari 1975, vanuit de Harbour Jazz Club in Rotterdam met dixieland en één uit februari 1975 vanuit de op dat moment vaste locatie van Sesjun, de Boeren Hofstede in Laren. Het programma werd toen uitgezonden op donderdag van 9 tot 10, na de Soul Show die toen nog een uur duurde. De aankondiging na het nieuws is van Ferry Maat, de afkondiging is bij de ene opname van Hugo van Gelderen, bij de andere van Ad Roland. Veel plezier! Edwin Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 14 december 20231 jr. bewerkt door rauhfaser
Geplaatst 14 december 20231 jr. Dank je wel, Edwin. Ik moet ergens ook nog een aantal opnames van Sesjun hebben. Bij gelegenheid zal ik die ook beschikbaar stellen. Groet, Jan
Geplaatst 18 december 20231 jr. Auteur Op 16-12-2023 om 19:44 zei Corgi: Was dat ook niet een hele tijd bij Nick Vollebregt? Dat was later, vanaf de late jaren 70. Edwin
Geplaatst 10 januari 20241 jr. Zou je deze nog een keer kunnen plaatsen als je tijd hebt? Hartelijk dank, Wim
Geplaatst 10 januari 20241 jr. Populair bericht Hier is 'ie , Wim Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Nu op Mediafire, daar zijn ze wat langer houdbaar. Groet, Jan
Geplaatst 14 oktober 202414 okt Kan iemand mij helpen aan opnamen van een Sesjun (Cees Schrama) rond 1975 van een optreden van de groep Mind Filter (Rob vd Broek / Dick Vennik) in de Boerenhofstede in Laren. Al decennia naar op zoek…
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.