Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Omdat er de laatste dagen zoveel TROS H 3-materiaal uit de begintijd is geplaatst, wil ik niet achterblijven.

Naast het LP-programma van Hugo van Gelderen uit 1974 dat ik al onder het 3 oktober-draadje heb geplaatst, zie daar, twee opnamen uit mijn eigen collectie, dwz gekregen van een liefhebber die niet bij  dit forum is betrokken. Ik plaats ze met zijn toestemming.

Eén Sesjun uit januari 1975, vanuit de Harbour Jazz Club in Rotterdam met dixieland en één uit februari 1975 vanuit de op dat moment vaste locatie van Sesjun, de Boeren Hofstede in Laren.

Het programma werd toen uitgezonden op donderdag van 9 tot 10, na de Soul Show die toen nog een uur duurde. De aankondiging na het nieuws is van Ferry Maat, de afkondiging is bij de ene opname van Hugo van Gelderen, bij de andere van Ad Roland.

Veel plezier! Edwin

Deze inhoud is verborgen

bewerkt door rauhfaser

Geplaatst

Dank je wel, Edwin.

Ik moet ergens ook nog een aantal opnames van Sesjun hebben.

Bij gelegenheid zal ik die ook beschikbaar stellen.

Groet, Jan

• 4 weeks later...
  • 9 months later...
Geplaatst

Kan iemand mij helpen aan opnamen van een Sesjun (Cees Schrama) rond 1975 van een optreden van de groep Mind Filter (Rob vd Broek / Dick Vennik) in de Boerenhofstede in Laren.

Al decennia naar op zoek…

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.