Geplaatst 31 december 20231 jr. Populair bericht In de rubriek zeezenders is het een komen en gaan van diverse jaartallen. Met deze schitterende kerst/nieuwjaarskaart van wijlen Jan Kat terug naar 2009, das maar liefst 14 jaar geleden. 14 jaar...de gehele uitzendperiode van Veronica als zeezender. In april 2024 is het maar liefst 64 jaar geleden dat Veronica voor het eerst klonk. Ook is 2024 het jaar van 60 jaar Caroline en 50 jaar na de 31e augustus 1974. Ben benieuwd welke herdenkingen er op 31 augustus 2024 te verwachten zijn. Nostalgische boottrip naar de ankerlocatie van de Norderney-Mebo 2- Mi Amigo voor de kust van Scheveningen in de 70s? Een weekuitzending door de stichting Norderney en 192 Radio vanuit Lapershoek? Afwachten maar. Eerst maar even deze prachtige foto van de Aegir< een dapper Grunnings coasterje> en een aantal Delmares....ze "flikten" het toch maar even.
Geplaatst 31 december 20231 jr. Ik zou het niet weten. Ben nu op een leeftijd dat ik denk, "het zal mijn tijd wel duren' Ik geloof dat RockArt iets gaat doen. Vaak zijn het altijd dezelfde die iets organiseren. Nu is de jongere generatie aan bod. En als je zo rond leest hier zijn er veel............................... 31 december 20231 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 31 december 20231 jr. Auteur Op 31-12-2023 om 08:24 zei Juul: Ik zou het niet weten. Ben nu op een leeftijd dat ik denk, "het zal mijn tijd wel duren' Ik geloof dat RockArt iets gaat doen. Vaak zijn het altijd dezelfde die iets organiseren. Nu is de jongere generatie aan bod. En als je zo rond leest hier zijn er veel............................... We gaan het afwachten Juul. Op 31-12-2023 om 09:26 zei thijs5326: Heel fraai.
Geplaatst 31 december 20231 jr. En het feest begint morgen al …. 1 januari 1974 , 50 jaar geleden Radio Mi Amigo !!!! Laat de openingsopnames maar weer tot ons komen😊😊😉😊😊😊
Geplaatst 1 januari 20241 jr. Op 31-12-2023 om 14:56 zei Revenge85: En het feest begint morgen al …. 1 januari 1974 , 50 jaar geleden Radio Mi Amigo !!!! Laat de openingsopnames maar weer tot ons komen😊😊😉😊😊😊 maandag dinsdag woensdag 19-20U op KL85.net met zeezenderprogramma's uit januari 74 maar ook in de zeezendernacht 7 januari in de nacht van zaterdag op zondag 0-7u
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.