Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Populair bericht

Barry White – Anyting you want me to. Weer zo’n prachtig instrumentaal nummer van Barry White en wel uit 1975. Het was op de achterkant van de single ‘I’ll do anything you want me to’ te vinden en dus de instrumentale versie met een enigszins aangepaste titel. Het was in juni 1975 dat Bert Bennet het nummer ‘vers van de pers’ als eindtune voor zijn ochtendprogramma op Radio Mi Amigo gebruikte.

Barry White - Anyting you want me to. Another wonderful instrumental song by Barry White and this one from 1975. It was featured on the back of the single 'I'll do anything you want me to' and thus the instrumental version with a slightly modified title. It was in June 1975 that Bert Bennet used the song 'fresh off the press' as the closing tune for his morning programme on Radio Mi Amigo.

Deze inhoud is verborgen

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.