Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik was net een uitzending van Magische toesten aan het afluisteren. In dit geval nonstop Henk Vos op de piano. Er is echter geen echte presentatie bij, dus wordt er ook geen tijd genoemd. Heeft iemand een idee op welk tijdstiop dit programma destijds werd uitgezonden? De mp3 heeft als datum 23 juli 1961 meegekregen.

Groet,

Jan-Fré

Geplaatst
  Op 6-2-2024 om 13:59 zei Jan-Fre:

Ik was net een uitzending van Magische toesten aan het afluisteren. In dit geval nonstop Henk Vos op de piano. Er is echter geen echte presentatie bij, dus wordt er ook geen tijd genoemd. Heeft iemand een idee op welk tijdstiop dit programma destijds werd uitgezonden? De mp3 heeft als datum 23 juli 1961 meegekregen.

Groet,

Jan-Fré

Hoi Jan,Fré,

Ik meen ergens te hebben gelezen dat begin jaren '60 geregeld muzikanten opnames maakten in de kelder bij tony Vos die later op Veronica werden uitgezonden. Mogelijk was daar geen presentatie bij en zou dit het antwoord op jouw vraag kunnen zijn.

Geplaatst
  • Populair bericht

Juul heeft de gegevens eerder al eens een keertje gedeeld. De opname is: 

Veronica-19610723-1447-1500-CeesVanZijtveld-MagischeToetsen

Veronica-19610723-1447-1500-CeesVanZijtveld-MagischeToetsen.jpg.c4034887ffde7742b1ffea548d25be40.jpg

Geplaatst
  Op 6-2-2024 om 13:59 zei Jan-Fre:

Groet,

Jan-Fré

Hallo Jan-Fre,

Zou je dat programma willen delen?

Ik zou het graag eens horen.

mvg, Jan

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Deze inhoud is verborgen

1961.07.23  00:00-00:00  Radio Veronica  Magische toetsen – Cees van Zijtveld

Met pianist Henk Vos

Speeldsuur:  13’08”  80 KBps  44100 Hz  G

Intro

????? – Henk Vos

Quereme mucho – Henk Vos

Heinzelman badkostuum

Ramona – Henk Vos

Sportmagazijn Perry van der Kar

????? – Henk Vos

????? – Henk Vos

????? – Henk Vos

Aan de Amsterdamse grachten – Henk Vos

Outro

[06.02.2024]           unknown  27092022

14308

Geplaatst
  • Populair bericht

Dank hoor! Volgens onderstaand programmaoverzicht werd het programma In januari 1962 uitgezonden van 12.30 tot 12.45. Maar dat was dus een half jaartje later.

Schermafbeelding 2024-02-06 180913.png

bewerkt door Will Stevens

Geplaatst

Dankjewel voor het plaatsen, Jan-Fre!  Dit is precies de muziek die ik nu nog steeds graag op de piano speel, ten tijde van de uitzending was ik 13 jaar... Ik heb hieronder wat aanvullingen

Jan

Intro

????? – Henk Vos

Quereme mucho – Henk Vos

Heinzelman badkostuum

Ramona – Henk Vos

Sportmagazijn Perry van der Kar

????? – Henk Vos

Suku Suku – Henk Vos

????? – Henk Vos

Aan de Amsterdamse grachten – Henk Vos

Ma- he's makin' eyes at me - Henk Vos

Outro

bewerkt door jan227

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.